![]() |
Van hieruit breng ik hulde aan de Vlaamse Christen-Democraten
De kogel is door de kerk, een akkoord ligt eindelijk binnen handbereik.
Blijkbaar slaagt men er ZONDER n-va dus WEL in om een overeenkomst te vormen!! Bart De Wever mag dan nog zoveel praat ophebben maar aan de kant gaan staan is gemakkelijk. Hij zei dat het niet mogelijk was, maar cd&v lijkt de doorbraak te forceren. En voor wat ik her en der opvang lijkt dit een zeer eerbaar en evenwichtig compromis akkoord te worden!!! Blijkbaar bestaat staatsmanschap dan toch nog in deze 21ste eeuw. De Vlaming wordt een historisch fenomeen, enkele extremisten ten spijt. Bart De Wever, u heeft mij ontgoocheld en mijn stem bent u kwijt!!!! :evil: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) straks wil u ons nog doen geloven dat u voor N-VA gestemd heeft? |
Citaat:
Het enige dat vandaag mislukt is Belgikske! Dat bestaat in 2015 niet meer! De Vlaamse traditio's zijn het doodvonnis ervan aan het vastleggen! :evil: Er zal geen weg meer terug zijn: ze kunnen zelfs het confederale model na vandaag vergeten! LEVE EEN VRIJ VLAANDEREN!!! :evil: |
Ik vrees dat het een zwarte dag is voor de Vlaamse Christen-Democraten...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou het ontslag van Leterme niet kaderen in dit akkoord?
Om de toestand nog dramatischer te maken? Ik denk van wel... 8O Er werd alleszins een spel gespeeld... |
Hulde aan een fantoompartij!:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit topic zou ik ook graag hulde brengen aan de ter dood veroordeelde Christen-Democraten aanstaande 2012 !
|
Zou de VRT dan ook een reportage maken over hoe Vlaanderen controle over zijn grondgebied verliest? cfr de reportages wooncode en dergerlijke
|
Citaat:
En vandaag, op deze heugelijke dag, zijn er geen vlamingen en walen, maar zijn we allemaal belgen. Daarom dus dat ik het in het frans schrijf. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be