![]() |
'Metropolitane Gemeenschap' over gans Brabant
Er komt een metropolitane gemeenschap over het ganse grondgebied van het vroegere Brabant.
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...-Di-Rupo.dhtml |
Vlaams-Brabant krijgt hiermee dus een "apart statuut", genoeg om als argument te dienen bij de boedelscheiding om Vl-Br bij WalloBrux te hechten.
|
Citaat:
|
Vlaanderen onafhankelijk maken en een tolweg tussen Wallonie en Brussel, dan zal het daar wel rap genoeg leeglopen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een spoedsms van een maat van mij uit Linkebeek gekregen. Ze zijn bezig de borden van het Vlaams gewest aan het verwijderen. Misschien heeft dit er iets mee te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen een overlegorgaan op zich, kan niemand iets tegen hebben.
Als er addertjes onder het gras zitten, dan is het iets anders natuurlijk. Een probleem voor mij, is dat dit orgaan vermeld zou staan in de grondwet. Want dan kan het misbruikt worden .. sorry, ik verbeter: want dan zal het misbruikt worden later, als daar een parlementaire meerderheid voor zal zijn, om de mogelijke onafhankelijkheid van Vlaanderen te hinderen. Samenwerkingsverbanden tussen aangrenzende regio's aan weerszijden van de taalgrens zijn ook niet opgenomen in de grondwet; idem voor aangrenzende regio's tussen Vlaanderen, Wallonië enerzijds, en Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Nederland (zelfs de UK ...). Een simpel 'omgekeerd' bewijs: de Vlaamse partijen kondigen nu al aan dat dit eigenlijk een lege doos is. Wel, dat is beneden alle peil: dingen afspreken waarvan ge op voorhand zegt dat het een lege doos is. Want dat is de tegenpartij of een derde partij gewoonweg bedriegen. Mijn standaard staat hoger: niks geen bedrog, transparantie bewijst je eerlijkheid. |
Citaat:
|
:cheer: metropolitane gemeenschap over heel Brabant :cheer:
:cheer: nog meer legitimiteit voor harde actie :cheer: :cheer: ambras, eindelijk! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
heel vl-brabant zal dit afkeuren! die MG! behalve de nekken van bepaalde faciliteitengemeenten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen is verkocht. Bij een eventuele splitsing van België zullen ze vlaams brabant kunnen meetrekken. Dank u verraders!!!!! Ps: de betoging in linkebeek gaat voor historisch veel volk zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be