![]() |
Wie Schreef Er Gisteren Geschiedenis?
Wouter Beke
Van uit het niets komt hij voor eeuwig in de geschiedenisboeken Bart Dezever Ook hij heeft nu een plaats in de boeken als de grootste zeveraar die het verschil nietmeer kende tussen Nederlands en Latijn. (Alzheimer ?) |
Geschiedenis is zo mijn terrein niet, maar lexicologie wel.
Nieuwe uitdrukking : gewouterd worden. |
De geschiedenisboekjes van vandaag, zullen maar gedrukt zijn als wij 1.50 m diep liggen of uitgerookt zijn.
De volgende verkiezingen ... dat is wat anders. In een andere draad heb ik al toegegeven: ze hadden het ons gemakkelijker kunnen maken. Maar geen nood. |
Citaat:
|
Citaat:
Zalig. Zou dit strip in Humo dan echt gemeend zijn? |
Citaat:
|
Laat ons stellen dat het Nederlands erop vooruit gegaan is.
We kunnen binnenkort spreken van veronderstelde, niet-benoemde burgemeesters die tot in der eeuwigheid ontslagnemend zullen zijn. Dat wordt een vette titel op de naamkaartjes. Goed voor de drukkerij. |
Wouter Beke heeft - gedwongen - een groot gedeelte van het programma van BDW en de N-VA waar gemaakt...
Knap werk van Bart... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons wachten tot dit effectief uitgevoerd moet worden. |
Citaat:
Door deze staatsmanschap zijn we eindelijk van die 6 vervelende faciliteiten gemeenten af!!! Vlaanderen is weer eens kleinder geworden, hoerraaaah... |
Als Beke nu nog eens de rest van het programma van N-VA uitvoert...
dan heeft Bart geschiedenis geschreven...8O :-D |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 82813 |
Op de website van Knack: 'spiderman52 ►15 september 2011
Als NVA-kiezer kan ik zeggen dat ik gematigd tevreden ben met het akkoord, zoals het tot nu toe gekend is. De volgende keer stem ik trouwens terug NVA, want het is blijkbaar de enige partij die iets kan doen bewegen. Of ze nu aan de onderhandelinsgtafel zit of niet.' |
Citaat:
Laten we maar eens kijken naar de VB-fossielen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be