Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Help, ik ben in verwachting! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160389)

Egmond Codfried 15 september 2011 18:42

Help, ik ben in verwachting!

Help, ik ben in verwachting, en ik wil helemaal geen kinderen. Nu niet, nooit niet. Ik koop liever mooie schoenen. Helaas dacht ik dat wij veilig waren en verbood ik mijn vriend een condoom te gebruiken, en nu dus zwanger. Mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen met natuurlijke middeltjes om de zwangerschap succesvol af te breken? Omdat ik vegetarier ben en verder alleen natuurlijke middeltjes gebruik, wil ik geen chemische troep van de dokter in mijn lijf.
Verder heb ik niets met religie, dus moeten religieuzen niet reageren. Mijn vriend weet van niets, en hij zou het zeker willen verbieden, dus moeten jullie het niet verder vertellen.

http://www.sisterzeus.com/Abortif.htm

Egmond Codfried 15 september 2011 18:48

[Taxus, Saffraan]

Het schijnt dat een thee van Taxus blad goed helpt. En dat zou wel zo gemakkelijk zijn want de buren hebben een Taxus heg die nu van die mooie wasachtige rode vruchtjes heeft. In de 17e eeuw werd het gemengd met dat ene gele kruid, van meeldraden van een crocus, o ja saffraan, en als sterke thee gebruikt om afdrijving van de vrucht te bewerken. Weet iemand meer hierover?

eno2 15 september 2011 18:48

Achterlijk
Nog niet goed genoeg voor K&K

Raf 15 september 2011 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5692928)

[Taxus, Saffraan]

Het schijnt dat een thee van Taxus blad goed helpt. En dat zou wel zo gemakkelijk zijn want de buren hebben een Taxus heg die nu van die mooie wasachtige rode vruchtjes heeft. In de 17e eeuw werd het gemengd met dat ene gele kruid, van meeldraden van een crocus, o ja saffraan, en als sterke thee gebruikt om afdrijving van de vrucht te bewerken. Weet iemand meer hierover?

Ik raad toch eerder een doodgewone abortus aan, voor je jezelf vergiftigt... Even met de zuigcurretage erdoor en je bent weer gerust. Maar voortaan misschien toch maar voorbehoedsmiddelen overwegen...

bgf324 15 september 2011 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5692929)
Achterlijk

En jouw topics wel? 8O ("help, ik wordt dakloos")

Wat Egmond Codfroid wil zeggen is toch duidelijk?

Rudy 15 september 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5692929)
Achterlijk

waarom ?

Trixie 15 september 2011 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5692963)

Waarom zit jij hier in elke draad op Eno2 zijn kap?
Valt wel heeel erg op se. :roll:

eno2 15 september 2011 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5693160)
Waarom zit jij hier in elke draad op Eno2 zijn kap?
Valt wel heeel erg op se. :roll:

Omdat hij mij voor profiteur en luis in de pels van de maatschappij heeft mogen verwijten...:cheer:

terwijl ik maar een eenvoudige Bachelor ben in de Saprologie.:roll:

Trixie 15 september 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5693201)
Omdat hij mij voor profiteur en luis in de pels van de maatschappij heeft mogen verwijten...:cheer:

terwijl ik maar een eenvoudige Bachelor ben in de Saprologie.:roll:

Jij noemde hem toch ook profiteur omwille van zijn vroegere werkloosheid? Dit terwijl hij WEL 16jaar afgedragen heeft en jij totnogtoe niks. Is dat dan eerlijk?

eno2 15 september 2011 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5693225)
Jij noemde hem toch ook profiteur omwille van zijn vroegere werkloosheid? Dit terwijl hij WEL 16jaar afgedragen heeft en jij totnogtoe niks. Is dat dan eerlijk?

?

oogballeke 15 september 2011 21:43

Drie mogelijkheden:
  • Zwangerschap toch uit doen en afstaan voor adoptie
  • Raadpleeg een arts voor abortus
  • Steek een breinaald in uw kut

freelancer 15 september 2011 22:16

In Geel verwachten ze U...:-D

groene flamingant 15 september 2011 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5692920)
Help, ik ben in verwachting, en ik wil helemaal geen kinderen. Nu niet, nooit niet. Ik koop liever mooie schoenen. Helaas dacht ik dat wij veilig waren en verbood ik mijn vriend een condoom te gebruiken, en nu dus zwanger. Mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen met natuurlijke middeltjes om de zwangerschap succesvol af te breken? Omdat ik vegetarier ben en verder alleen natuurlijke middeltjes gebruik, wil ik geen chemische troep van de dokter in mijn lijf.
Verder heb ik niets met religie, dus moeten religieuzen niet reageren. Mijn vriend weet van niets, en hij zou het zeker willen verbieden, dus moeten jullie het niet verder vertellen.

Je wil geen chemische troep in je lijf maar zou wel taxus gebruiken? 8O
Taxus is gif! Ze gebruiken dat voor chemotherapie. :roll:

Ook vreemd dat je als vegetariër een abortus zou overwegen: is een ongeboren kind minder waard dan een dier?

eno2 16 september 2011 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5692963)

Help ik word dakloos is een heel terechte kritiek op de woningnood waar armen permanent onder lijden gezien vanuit de praktische ervaring van een arm iemand in permanente woononzekerheid gedurende een periode van 21 jaar..

Je mag altijd duidelijk maken wat de mega-trol eigenlijk wil zeggen als hij dat eigenlijk wou zeggen.

bgf324 16 september 2011 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5693628)
Je mag altijd duidelijk maken wat de mega-trol eigenlijk wil zeggen als hij dat eigenlijk wou zeggen.

Die mega-trol wou zeggen dat ie dakloos werd, en dat zwembaden te klein werden etc.

eno2 16 september 2011 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5693644)
Die mega-trol wou zeggen dat ie dakloos werd, en dat zwembaden te klein werden etc.

Of help je me liever met euthanasie?
Mij maakt het niet uit, zolang als je maar naar mijn kamer komt.

giserke 16 september 2011 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5692920)

Zoals bij de hoertjes in Brazilie: een harde vuist stomp in de buik?

Derk de Tweede 16 september 2011 12:49

Onthouding is het beste.

giserke 16 september 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5694384)
Onthouding is het beste.

neen danku.

Derk de Tweede 16 september 2011 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5694404)
neen dank u.

Periodieke onthouding wel ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be