![]() |
Help, ik ben in verwachting!
![]() Help, ik ben in verwachting, en ik wil helemaal geen kinderen. Nu niet, nooit niet. Ik koop liever mooie schoenen. Helaas dacht ik dat wij veilig waren en verbood ik mijn vriend een condoom te gebruiken, en nu dus zwanger. Mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen met natuurlijke middeltjes om de zwangerschap succesvol af te breken? Omdat ik vegetarier ben en verder alleen natuurlijke middeltjes gebruik, wil ik geen chemische troep van de dokter in mijn lijf. Verder heb ik niets met religie, dus moeten religieuzen niet reageren. Mijn vriend weet van niets, en hij zou het zeker willen verbieden, dus moeten jullie het niet verder vertellen. http://www.sisterzeus.com/Abortif.htm |
![]() ![]() [Taxus, Saffraan] Het schijnt dat een thee van Taxus blad goed helpt. En dat zou wel zo gemakkelijk zijn want de buren hebben een Taxus heg die nu van die mooie wasachtige rode vruchtjes heeft. In de 17e eeuw werd het gemengd met dat ene gele kruid, van meeldraden van een crocus, o ja saffraan, en als sterke thee gebruikt om afdrijving van de vrucht te bewerken. Weet iemand meer hierover? |
Achterlijk
Nog niet goed genoeg voor K&K |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Egmond Codfroid wil zeggen is toch duidelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Valt wel heeel erg op se. :roll: |
Citaat:
terwijl ik maar een eenvoudige Bachelor ben in de Saprologie.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Drie mogelijkheden:
|
Help, ik ben in verwachting!
In Geel verwachten ze U...:-D
|
Citaat:
Taxus is gif! Ze gebruiken dat voor chemotherapie. :roll: Ook vreemd dat je als vegetariër een abortus zou overwegen: is een ongeboren kind minder waard dan een dier? |
Citaat:
Je mag altijd duidelijk maken wat de mega-trol eigenlijk wil zeggen als hij dat eigenlijk wou zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of help je me liever met euthanasie? Mij maakt het niet uit, zolang als je maar naar mijn kamer komt. |
Citaat:
|
Onthouding is het beste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be