![]()  | 

potten, ketels en zwart zien, gemixt met een beetje verwijten, en je krijgt een spreekwoord dat N-VA op het lijf geschreven is. 
	 | 

Hilarisch!! 
	 | 

Citaat: 

| 

ik zie enkel De Wever op ééndezelfde foto met Le Pen. Ongetwijfeld kan u ons citeren waar De Wever akkoord gaat met de visie van het FN? 
	 | 

Citaat: 

Ja, verdedigt uwen dikke vriend maar! Hij is betrapt, meneer! :lol:  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Er bestaan genoeg fotokes over Blokkers... 
	Deze topic is een schoolvoorbeeld van potten, ketels en zwart zien, gemixt met een beetje verwijten, en je krijgt een spreekwoord dat ook het VB op het lijf geschreven is. :twisted:  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Ge-executeerd ongetwijfeld ook.  | 

Citaat: 

| 

De moeite van het antwoorden niet eens waard.  De dag dat De Wever naast Le Pen op zijn folderkes verschijnt, hebben die Blokkers hier ook maar een ietsiepietsie recht van spreken. 
	Als ge goed gaat zoeken, vind je zeker ook nog een foto als hij in de richting van De Winter kijkt, of hem een hand geeft. Blijven speuren, vrienden.  | 

Hoewel ik me afvraag wat Le Pen, notoir Vlamingenhater en staatsnationalist, verloren heeft op een Vlaams-nationale debatavond. 
	Toevallig niet uitgenodigd door zijn kameraad Rolando "nous menons le même combat" Assys?  | 

Dus u hebt een foto waarop De Wever en Le Pen samen staan. Proficiat. En toen?  
	Er bestaat naar verluidt ook een video waarop De Wever en BuBruno samen te zien zijn. OH MY GOD!!!  | 

Het ware natuurlijk veel beter indien Dewever een muilpeer toediende aan een andersdenkende, nietwaar? 
	Want zo op een foto staan, zomaar, daar daadwerkelijk staan... brrrr :roll:  | 

Citaat: 

| 

Tsss.... en die Niveanen maar heiliger dan de paus willen zijn..... 
	:lol:  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be