![]() |
Walen krijgen altijd gelijk
Wat nu op tafel ligt is onmogelijk te slikken door een Vlaming van de rand.
De CD&V heeft ons verloochend, verkocht en door het slijk gesleurd. BHV zal gesplits worden, waarbij alle redenen waarom het gesplits moet worden ongedaan gemaakt worden door gebetoneerde waalse/brusselse eisen. - Er zullen nog altijd franse partijen zijn in HV. - Ook voor de (verkiezing van de) senaat winnen de franse partijen aan macht - in Brussel zijn de vlamingen verloochend en verkocht - geen gerechtelijke splising van BHV - Heel Vlaams Brabant word onder curatele geplaats door een 50/50 raad van state, maw de handen zijn geboeid. Dit is een pyrrus overwinning die dat zeer duur betaald gaat worden. Begin al maar met een blanco check aan Brussel en de CD&V zal bewijzen dat dit nog maar pi-nuts is. Dit is schandalig en ik hoop dat het de FDF lukt om weer eens dit akkoord te dwarsbomen, want aan vlaamse kant is de reactie enkel euforisch! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik link niet graag door naar artikels, maar JP rondas slaat de nagel op de kop
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PJ3FN9MJ |
Dit akkoord is je reinste dictatuur.:x En als de Vlamingen zich eens niet lieten naaien dan was optie 2 heel juist. Nu is ze gedeeltelijk waar.
Vlaamse leeuw ga eens bijten ipv zingen "dat ge niet getemed zult zijn" Anders schaf dat liedje maar af. Ik ben :x:twisted: Vlaanderen Onafhankelijk Nu Nederlanden herenigt U !!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be