![]() |
Belgacom TV
Ik zal Belgacom TV verlaten. Alleen problemen met hen en kom zelfs niet met Voo, enz........... Waarom heb ik de "gewone teledistributie" verlaten voor zo'n brol? Een flater, ja, en ik geef het toe : ik wilde gewoon meer TV-zenders hebben maar uiteindelijk merk ik al dat die meeste "nieuwe" TV-zenders op niets trekken. Bovendien ben ik zeer teleurgesteld met de diensten van Belgacom in het algemeen; wat de voornaamste reden is van het feit dat ik Belgacom TV zal verlaten.
Terug naar de goeie "gewone teledistributie" met 40 zenders erop, wat voor mij meer dan volstaat. Die HD toestanden heb ik zowiezo niet nodig. |
Eigenlijk weinig negatiefs over te melden. Maar bij mij staat de tv dan ook maar héél weinig aan. ;-)
|
Ik wik een weeg nog.
De glasfiberkabel ligt er, maar teevee interesseert mij totaal niet. Eventueel wel sneller internet (nu adsl). Maar vrouw en dochter zijn wel verslaafden van de kwelbuis. |
Wij hebben geen TV.
|
Citaat:
En hun bedoeling is dat ze in de toekomst meer zenders gaan afschaffen om meer plaats te hebben voor hun digitaal aanbod. |
Citaat:
|
Citaat:
die moeten toch ook ergens een conferentie hebben of zo, waar we een bom op kunnen gooien ? ;-) Geen echte he, zo iets dat goed stink en met wat verf die er maar na 6 maanden afslijt of zo ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grote voordeel is dat je veel meer Franstalige zenders krijgt. |
Ik heb Belgacom TV in een pakket met telefonie, gsm en internet.
Los van enkele haperingen op Belgacom TV van tijd tot tijd ben ik best tevreden. |
Ik heb nog niets anders dan miserie gehad met Telenet. Hun boekhouding sucks. En nog geen klein beetje. GSM heb ik al terug bij Base. De rest zal snel ook een andere leverancier krijgen als het zo blijft gaan. Het verdwijnen van een monopolie was een utopie. Er is nog steeds een monopolie.
TV Vlaanderen is een goed alternatief. Ik heb het op m'n buitenverblijf en ben daar zeer tevreden over... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be