Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Professoren die de invloed van de sociale media bestuderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160443)

Levietje1234 16 september 2011 17:09

Professoren die de invloed van de sociale media bestuderen

Hey,

Ik heb eigenlijk een vraag.
Is er iemand van jullie die enige Belgische professor/psychologe/... die de invloed van de sociale sites op de maatschappij bestudeerd?

Ik moet voor mijn eindwerk echter wel iemand vinden om te kunnen interviewen, en aangezien ik me de laatste uren echt rot aan het zoeken ben op het internet en niemand kan vinden... Zit ik echt even met de handen in het haar :cry:.

Ik kom vaak op Nederlandse, Amerikaanse sociologen uit, maar Belgische... vind ik er echt niet tussen!
Dus als iemand mij hiermee kan helpen, ik ben je echt dankbaar!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,
Levi Mariën.

Rudy 16 september 2011 17:28

Moet dat een prof zijn ? Er bestaan ook slimme journalisten van kwaliteitskranten.

Noorderlicht 16 september 2011 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5695005)
Moet dat een prof zijn ? Er bestaan ook slimme journalisten van kwaliteitskranten.

Zoals?

Rudy 16 september 2011 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5695037)
Zoals?

"De Standaard" uiteraard. De krant bij uitstek voor kandidaat hooggeschoolden die goed wensen te worden geïnformeerd.

Levietje1234 16 september 2011 17:54

Neen, moet niet per sé een professor zijn, iemand zoals jij aangaf kan ook perfect. Bedankt voor de tip, ga eens zo verder zoeken ;).

Moest je echt concrate namen weten, hoor ik het graag van je :-D!

Bedankt ;).

Noorderlicht 16 september 2011 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levietje1234 (Bericht 5695088)
Neen, moet niet per sé een professor zijn, iemand zoals jij aangaf kan ook perfect. Bedankt voor de tip, ga eens zo verder zoeken ;).

Bedankt ;).

Han Soete, Walter Pauli.

Rudy 16 september 2011 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levietje1234 (Bericht 5695088)

Bedankt ;).

Ik citeer nooit namen. Nogmaals, schrijf naar de redactie van De Standaard en vraag of iemand bereidwillig is je te woord te staan. Ze hebben daar genoeg experts in huis, die op het het vlak van social networksites alles op de voet volgen.

Vriendelijke groet.

Rudy

Levietje1234 16 september 2011 19:36

Geen enkel probleem, zal ik zeker en vast direct werk van maken. Alle sinds hartelijk dank iedereen!

Mvg,

Rudy 16 september 2011 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levietje1234 (Bericht 5695283)
Geen enkel probleem, zal ik zeker en vast direct werk van maken. Alle sinds hartelijk dank iedereen!

Mvg,

Graag gedaan.

eno2 16 september 2011 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levietje1234 (Bericht 5695283)

Mvg,

Weet eens te zeggen of Eeckelaers nog personeelsdirecteur is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be