Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   BHV gaat als pasmunt worden gebruikt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160449)

matthias999 16 september 2011 18:27

BHV gaat als pasmunt worden gebruikt.

Zoals Bart De Wever gisteren op terzake zei: Ze willen binnen een maand een nieuwe regering. Er klinkt overal een hoera sfeer. De goed nieuws-show dat vooral de media meespeeld. De franstaligen gaan hier grondig van profiteren. Dus zullen de vlaamse partijen alles snel afhandelen, er zal dan vooral veel door de knieen worden gegaan langs vlaamse kant. De franstaligen gaan de vlamingen onder druk zetten door het bhv akkoord in te trekken als ze niet plat op de buik gaan liggen voor hun eisen.

We stevenen af naar een egmont II scenario. Ze gaan de vlaamse kast zodanig plunderen totdat we een soort griekenland aan de noordzee worden.

Waarom komen we niet net als in de jaren 60 eens met 100.000den op straat? Maarja, de gemiddelde vlaming wilt liever op een forum klagen van hoe slecht het hier in België wel niet is.

Pietje 16 september 2011 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695159)
Zoals Bart De Wever gisteren op terzake zei: Ze willen binnen een maand een nieuwe regering. Er klinkt overal een hoera sfeer. De goed nieuws-show dat vooral de media meespeeld. De franstaligen gaan hier grondig van profiteren. Dus zullen de vlaamse partijen alles snel afhandelen, er zal dan vooral veel door de knieen worden gegaan langs vlaamse kant. De franstaligen gaan de vlamingen onder druk zetten door het bhv akkoord in te trekken als ze niet plat op de buik gaan liggen voor hun eisen.

We stevenen af naar een egmont II scenario. Ze gaan de vlaamse kast zodanig plunderen totdat we een soort griekenland aan de noordzee worden.

Waarom komen we niet net als in de jaren 60 eens met 100.000den op straat? Maarja, de gemiddelde vlaming wilt liever op een forum klagen van hoe slecht het hier in België wel niet is.

Moeten we hieruit nu besluiten dat dit uw laatste post is ??

Fj9lnir 16 september 2011 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5695164)
Moeten we hieruit nu besluiten dat dit uw laatste post is ??

:cheer: :cheer: :-D

Fj9lnir 16 september 2011 18:49

on topic: wat gade gij deze zondag doen?

Pietje 16 september 2011 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5695192)
on topic: wat gade gij deze zondag doen?

werken :-(

Nierika 16 september 2011 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5695196)

Op zondag?
Ik dacht dat jij ergens vakbondsafgevaardigde was?

Nierika 16 september 2011 18:54

Allé, niet dat het mij eigenlijk aangaat, maar kom... :-)

Fj9lnir 16 september 2011 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5695196)

Ik bedoelde ni gij, maar topicstarter ;)

Als 'em zo gère op straat wilt komen, moet hij maar zien dat em de zondag naar Linkebeek gaat he. Maar om een of andere reden twijfel ik nog dat hij daar ook effectief gaat staan.

Maar allez, ik heb compassie met u zenne :-D

matthias999 16 september 2011 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5695200)
Ik bedoelde ni gij, maar topicstarter ;)

Als 'em zo gère op straat wilt komen, moet hij maar zien dat em de zondag naar Linkebeek gaat he. Maar om een of andere reden twijfel ik nog dat hij daar ook effectief gaat staan.

Maar ik heb compassie met u zenne :-D

Zondag heb ik geen tijd want dan heb ik afgesproken met mijn vriendin.;-)

Pietje 16 september 2011 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 5695197)
Op zondag?Ik dacht dat jij ergens vakbondsafgevaardigde was?

Altijd al gedaan (niet elke zondag eh :? )

Pietje 16 september 2011 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695202)

Lap, het begint al :lol:

Fj9lnir 16 september 2011 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695202)

Lol... Eerst oproepen tot de revolutie, maar als dan blijkt dat ge uw lief 1en dag ni kunt zien, het vuil werk toch maar overlaten aan anderen.
Als dees al een excuus is, wat gade dan doen als het Belgisch establishment u ocharme een paar dagen in het cachot steekt, of als blijkt dat betogen toch vermoeiender is dan als ge had gedacht?

Komt nog maar eens terug als ge groot zijt ;)

matthias999 16 september 2011 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5695212)
Lol... Eerst oproepen tot de revolutie, maar als dan blijkt dat ge uw lief 1en dag ni kunt zien, het vuil werk toch maar overlaten aan anderen.
Als dees al een excuus is, wat gade dan doen als het Belgisch establishment u ocharme een paar dagen in het cachot steekt, of als blijkt dat betogen toch vermoeiender is dan als ge had gedacht?

Komt nog maar eens terug als ge groot zijt ;)

Dus u vind dat ik zondag mee moet gaan betogen in Linkebeek? Het is niet dat ik schreef dat de gemiddlde vlaming te lui is om uit hunne zetel te komen dat ik vanaf nu bij alle betogingen van het tak moet deelnemen... :roll:

Trouwens: moet jij daar niet zijn?

Fj9lnir 16 september 2011 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695218)
Dus u vind dat ik zondag mee moet gaan betogen in Linkebeek? Het is niet dat ik schreef dat de gemiddlde vlaming te lui is om uit hunne zetel te komen dat ik vanaf nu bij alle betogingen van het tak moet deelnemen... :roll:

Daar wordt nochtans ook door o.a. N-VA gepromoot, het stond nog in ne nieuwsbrief vandaag of gisteren; dus heel exclusief TAK is die bedoening niet zenne.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695218)
Trouwens: moet jij daar niet zijn?

Nee, ik heb namelijk nog nooit ergens verkondigd dat men op straat moet komen.

matthias999 16 september 2011 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5695219)
Daar wordt nochtans ook door o.a. N-VA gepromoot, het stond nog in ne nieuwsbrief vandaag of gisteren; dus heel exclusief TAK is die bedoening niet zenne.

Nee, ik heb namelijk nog nooit ergens verkondigd dat men op straat moet komen.

Dat zal daar trouwens toch maar een magere betoging worden want de media rept hier geen woord over.

Fj9lnir 16 september 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695252)
Dat zal daar trouwens toch maar een magere betoging worden want de media rept hier geen woord over.

Dat soort dingen moeten helemaal niet door de media worden gepromoot, maar door de organisatoren en mensen die er ideologisch achterstaan.
Desnoods via mond-tot-mond-reclame.
(zoals ik al zei stond het in de N-VA-nieuwsbrief deze week)

Ik zou het nogal straf vinden als de BRT moest oproepen tot een tocht voor Linkebeek Vlaams :?

Maar goed het punt is nu wel duidelijk :-)

Xenophon 16 september 2011 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695159)
...

...

Dat is het goede nieuws, want dat is zowat de enige taal die de Vlaming begrijpt.

:cheer: Griekenland aan de Noordzee! :cheer:

Bedankt CD&V,OVLD, SPa en groen!

matthias999 16 september 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5695258)
Dat soort dingen moeten helemaal niet door de media worden gepromoot, maar door de organisatoren en mensen die er ideologisch achterstaan.
Desnoods via mond-tot-mond-reclame.
(zoals ik al zei stond het in de N-VA-nieuwsbrief deze week)

Ik zou het nogal straf vinden als de BRT moest oproepen tot een tocht voor Linkebeek Vlaams :?

Maar goed het punt is nu wel duidelijk :-)

Maar die belgiscitische anti-vlaamse mars vanin februari georganiseerd door zoontje de Clerck moest dan wel zonnodig door de media gepromoot worden?

Fj9lnir 16 september 2011 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695266)
Maar die belgiscitische anti-vlaamse mars vanin februari georganiseerd door zoontje de Clerck moest dan wel zonnodig door de media gepromoot worden?

Anders had er helemaal niemand afgekomen, gunt die mensen dat nu toch ook eens.
Nu kunnen ze weer efkes blij zijn dat ze eigenhandig Bellege hebben gered.

Xenophon 16 september 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5695266)

Het is ook logisch dat een Belgiscistische anti-vlaamse mars gepromoot wordt door de Belgiscistische anti-Vlaamse media.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be