![]() |
Dat is overduidelijk!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110916_010
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor deze week dat alle partijen akkoord zijn met extra geld voor Brussel. Hoe is dat nu mogelijk als alle andere landen in EU aan het besparen zijn dat Brussel nog extra krijgt. Dat ze verdorie gewoon hun eigen bevolging meer belasten, of een beter bestuur maken. Het laatste is het enige juiste. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals de Belgiscisten nu bezig zijn is het rustig wachten op de speculanten. het geld zal dan volledig opzijn en Brussel en Wallonie krijgen niets meer. Einde Belgie. |
Dat heeft Armand De Decker (MR) ook toegegeven in Ter Zake. Waarom lastig doen over de uitbreiding van Brussel als het sowieso zal gebeuren over 10 �* 20 jaar.
|
De zes faciliteitengemeenten zullen bij een splitsing van België nu duidelijk bij Brussel worden gerekend. In feite hebben we ze weggegeven, maar trekt men daarrond een heel mistgordijn op...
Wat mij meer zorgen baart is Vlaams-Brabant. We moeten er rekening mee houden dat binnen 20 jaar de meerderheid van de bevolking ook wel Frans zal spreken. Deze provincie is niet meer ondubbelzinnig Vlaams te noemen. Dat probleem had je vroeger met BHV maar nu wordt het nog een pakje erger, en daarbij komt ook Leuven in Franstalig vizier. Eigenlijk vraag ik mij af waar die Vlaamse onderhandelaars over hebben zitten onderhandelen?? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil men Vlaanderen Nederlandstalig houden (of zo veel mogelijk)... dan is er m.i. slechts één mogelijkheid en dat is aansluiten bij Nederland (en Brussel laten vallen)...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be