Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslimreportage (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160511)

Noorderlicht 18 september 2011 12:36

Moslimreportage

Iemand gekeken naar de moslimreportage op de vrt? Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het geslaagd, ondanks dat ik dat niet had verwacht.

Eigenzinnig 19 september 2011 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5697988)
Iemand gekeken naar de moslimreportage op de vrt? Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het geslaagd, ondanks dat ik dat niet had verwacht.

Preview gezien..het leek inderdaad een gematigd en pragmatisch programma..

Noorderlicht 19 september 2011 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5699759)
Preview gezien..het leek inderdaad een gematigd en pragmatisch programma..

Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd naar hun volgende reportage.

Cynara Cardunculus 19 september 2011 18:31

Ik heb weggezapt bij de bekeerling. Ben nooit fan geweest om programma's van mentaal gestoorden te zien.

Noorderlicht 19 september 2011 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5700236)
Ik heb weggezapt bij de bekeerling. Ben nooit fan geweest om programma's van mentaal gestoorden te zien.

Het is jouw goed recht om weg te zappen. Net als anderen het recht hebben om niet weg te zappen. Met alle respect maar wat ben jij verzuurd. Ik zit nu al enkele minuten op het forum en ik lees in al jouw reacties wel hoe slecht de moslims en de islam zijn. Dat je een normale man die zich bekeerd mentaal gestoord noemt zegt meer over jou dan over hem.

Cynara Cardunculus 19 september 2011 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5700241)
Dat je een normale man die zich bekeerd mentaal gestoord noemt zegt meer over jou dan over hem.

iemand die als westerling is opgevoed en dan ineens denkt dat er één of andere maangod is, dat de zon in een modderpoel ondergaat, dat zon en maan tussen sterren in twaalf sferen hangen, de aarde plat werd uitgespreid als een deken waarbij de bergen dienen als pinnen om het beven tegen te gaan, de troon van Allah ergens boven het water (welk water?) hangt en de aarde vergaat als de zon in het westen opgekomen is, is mijns inziens echt wel meer dan één vijs kwijt.

En verder zou ik me maar onthouden van persoonlijke aanvallen, dat is nergens voor nodig.

Eigenzinnig 19 september 2011 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5700241)
Het is jouw goed recht om weg te zappen. Net als anderen het recht hebben om niet weg te zappen. Met alle respect maar wat ben jij verzuurd. Ik zit nu al enkele minuten op het forum en ik lees in al jouw reacties wel hoe slecht de moslims en de islam zijn. Dat je een normale man die zich bekeerd mentaal gestoord noemt zegt meer over jou dan over hem.

Een 'normale' man kan niet bekeerd worden...en dat geld voor alle sprookjesbelievers...

Henkerd 19 september 2011 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
iemand die als westerling is opgevoed en dan ineens denkt dat er één of andere maangod is, dat de zon in een modderpoel ondergaat, dat zon en maan tussen sterren in twaalf sferen hangen, de aarde plat werd uitgespreid als een deken waarbij de bergen dienen als pinnen om het beven tegen te gaan, de troon van Allah ergens boven het water (welk water?) hangt en de aarde vergaat als de zon in het westen opgekomen is, is mijns inziens echt wel meer dan één vijs kwijt.

En verder zou ik me maar onthouden van persoonlijke aanvallen, dat is nergens voor nodig.

Ik wist al dat jij de Koran zo letterlijk neemt dat je het ziet als een manifest voor moordenaars. Kunnen we de Bijbel en het christendom ook op de brand gooien, die zijn ook niet echt ontstaan uit Modern Parijs. Alleen het Vlaams Belang en de N-VA zouden er zuur van opkijken.

Zapatista 19 september 2011 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5700324)
Ik wist al dat jij de Koran zo letterlijk neemt dat je het ziet als een manifest voor moordenaars. Kunnen we de Bijbel en het christendom ook op de brand gooien, die zijn ook niet echt ontstaan uit Modern Parijs. Alleen het Vlaams Belang en de N-VA zouden er zuur van opkijken.

Dat is net het probleem met die sprookjesboeken.

Henkerd 19 september 2011 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5700330)
Dat is net het probleem met die sprookjesboeken.

Wat stel je dan voor met de sprookjesboeken en sprookjesfanaten van het Christendom, de Islam en het Jodendom?

Zapatista 19 september 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5700334)
Wat stel je dan voor met de sprookjesboeken en sprookjesfanaten van het Christendom, de Islam en het Jodendom?

Niks, ik heb nog altijd onterecht hoop in de mensheid.

hurricane 19 september 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5700324)

Ik zie Cynara nergens schrijven dat de bijbel en het christendom beter is. U wel, dan ?

Noorderlicht 19 september 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5700339)
Ik zie Cynara nergens schrijven dat de bijbel en het christendom beter is. U wel, dan ?

Wil je aub ontopic blijven. In deze draad gaat het over de moslimreportage.

Bobke 19 september 2011 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5700334)

Zijn dat niet dezelfde boeken ?

Henkerd 19 september 2011 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5700339)

Dat lijkt wel zo, aangezien de meeste conservatievellingen christelijk zijn.

Citaat:

Zijn dat niet dezelfde boeken ?
:silly:

hurricane 19 september 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5700348)
Dat lijkt wel zo, aangezien de meeste conservatievellingen christelijk zijn.

Cynara conservatief ? ;-)

Henkerd 19 september 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5700351)

Of is zij/hij een rooie rat?

maddox 19 september 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5700342)

We zullen het anders bekijken dan.

Een man erkent zijn dwaling en gaat terug actief Allah aanbidden. Vergeet niet, iedereen wordt geboren als moslim, en alleen echt dommen, of echt slechten dwalen van het ware pad af.

Daaruit concludeer ik dat die normale man niet bij de snuggersten hoorde.

Noorderlicht 19 september 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5700351)

Nogmaals: blijf ontopic.

hurricane 19 september 2011 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht (Bericht 5700342)

Het GAAT over die moslimreportage.
Bekeerlingen....Jehova's getuigen en aanverwanten ....Of was de inhoud niet belangrijk dan ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be