Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Ben Weyts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160514)

Max van Dietschland 18 september 2011 13:28

Ben Weyts

Er wordt vaak gezegd dat NVA een éénmanspartij is en dat de partij geen toppers heeft buiten Bart Dewever.

Wel ik vind dat Ben Weyts dat zeker niet slecht doet en moest Bart Dewever ooit voorzitter af zijn, zou Weyts zeker in staat zijn hem op te volgen.

Bovendien is de man zeker ook rechtlijnig in de Vlaamse leer, en zo hoort het ook.

Een puntje misschien nog voor Ben, een bezoekje aan de IJerwake volgend jaar zou een mooie steun zijn voor de vele Vlaamse militanten. Doen zou ik zeggen.

Bokkenreyder 18 september 2011 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5698096)
Er wordt vaak gezegd dat NVA een éénmanspartij is en dat de partij geen toppers heeft buiten Bart Dewever.

Wel ik vind dat Ben Weyts dat zeker niet slecht doet en moest Bart Dewever ooit voorzitter af zijn, zou Weyts zeker in staat zijn hem op te volgen.

Bovendien is de man zeker ook rechtlijnig in de Vlaamse leer, en zo hoort het ook.

Een puntje misschien nog voor Ben, een bezoekje aan de IJerwake volgend jaar zou een mooie steun zijn voor de vele Vlaamse militanten. Doen zou ik zeggen.

Hahahaha... nu zul je een slapende 'nummerplaat' wakker gemaakt hebben: je weet wel, onze 'fan' van Ben! Deze draad geraakt hierdoor makkelijk aan 5�*�* tussenkomsten! :evil:

Max van Dietschland 18 september 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5698123)
Hahahaha... nu zul je een slapende 'nummerplaat' wakker gemaakt hebben: je weet wel, onze 'fan' van Ben! Deze draad geraakt hierdoor makkelijk aan 5�*�* tussenkomsten! :evil:

Ik vind dat die mens dat niet slecht doet, als het goed is mag het ook gezegd worden.

freelancer 18 september 2011 15:37

Zijn 'ballenkraam' was wel een 'fout'...;-)

Vlaanderen Boven 18 september 2011 16:18

Ben Weyts is een degelijke polititcus, maar Bart De Wever is gewoon buiten categorie. Ik vind het wel positief dat hij uit de Rand afkomstig is en dus heel goed weet wat er op het spel staat.

Bokkenreyder 18 september 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5698174)
Ik vind dat die mens dat niet slecht doet, als het goed is mag het ook gezegd worden.

Je bedoelt toch Ben en niet de 'nummerplaat', hé??? :evil:

4x10E6 18 september 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5698174)

Dank .. dank je, Max ouwe rukker. Als stichtend lid van de Ben Weyts fanclub verheug ik me inter-galactisch dat zowel Bens als mijn inspanningen eindelijk de erkenning vinden die ze verdienen.

Ben Weyts lekt ondertussen :
"Het is mijn verdomde plicht als politicus uit de Vlaamse rand om mij te verzetten tegen deze voorstellen. Ik vind het trouwens vreemd dat IEDEREEN plots over dit lek spreekt en niet over de inhoud van de voorstellen. Het is net alsof er een MOORD is gepleegd en iedereen alleen maar spreekt over het moordwapen. (Hier aub niet op klikken)"
Another bubbleheaded quote from the Wen Beyts Fanclub Communication Cellule.

Breaking news : Ben is not a people's traitor.

Max van Dietschland 18 september 2011 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5698421)
Je bedoelt toch Ben en niet de 'nummerplaat', hé??? :evil:

Wat denk je :lol:

Wie is de nummerplaat trouwens ?

system 18 september 2011 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5698392)
Ben Weyts is een degelijke polititcus, maar Bart De Wever is gewoon buiten categorie. Ik vind het wel positief dat hij uit de Rand afkomstig is en dus heel goed weet wat er op het spel staat.

Als u met 'buiten categorie' zijn prestaties bedoelt, dan hebt u een punt. Want 0 / 10 halen over gans de lijn zoals De Wever heeft gedaan mbt tot BHV, dan is dit inderdaad 'buiten categorie'.

Fj9lnir 18 september 2011 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5698527)
Wat denk je :lol:

Wie is de nummerplaat trouwens ?

Zie 1 post boven u ;)

Vlaanderen Boven 18 september 2011 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5698537)
Als u met 'buiten categorie' zijn prestaties bedoelt, dan hebt u een punt. Want 0 / 10 halen over gans de lijn zoals De Wever heeft gedaan mbt tot BHV, dan is dit inderdaad 'buiten categorie'.

Ja, dat is inderdaad precies wat ik bedoelde. Dat heb jij goed gezien.

Max van Dietschland 18 september 2011 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5698540)
Zie 1 post boven u ;)

Dat creatuur. :-D

4x10E6 18 september 2011 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5698575)
Dat creatuur. :-D

Cyriel, ouwe rukker. Niet erg netjes van jou mij zo te benoemen. Gelukkig ken ik je beter dan dat.

Vlaanderen Boven 18 september 2011 18:08

Inderdaad. Nummerplaten zijn over het algemeen coherenter.

4x10E6 18 september 2011 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5698601)
Inderdaad. Nummerplaten zijn over het algemeen coherenter.

Een coherente nummerplaat ? Djiezes, vlaanderen zal nog lang moeten wachten tot het boven is.

Net goed, beeld je in.

Xenophon 18 september 2011 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5698537)

Ik kijk al uit naar de volgende verkiezingsuitslag. Een en ander laat me denken dat de kiezer andere cijfers dan u gaat uitdelen.

freelancer 18 september 2011 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5698607)
Een coherente nummerplaat ? Djiezes, vlaanderen zal nog lang moeten wachten tot het boven is.

Net goed, beeld je in.

En dan moet men nog weten dat U de enige hervorming bent die de laatste 4 jaar werd gerealiseerd... :rofl:

Milquet is toch zo fier op U...

Vlaanderen Boven 18 september 2011 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5698607)

Net goed, beeld je in.

QED.

4x10E6 18 september 2011 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5698649)
En dan moet men nog weten dat U de enige hervorming bent die de laatste 4 jaar werd gerealiseerd... :rofl:

Milquet is toch zo fier op U...

Niet alleen mevrouw Milquet. Heeft u de Leterme interviews dan niet gelezen in de weekend kranten ? Apetrots is meneer Leterme op zijn verwezenlijkingen, dat die zich tot mij zouden beperken verschaft mij, armtierige Letermebasher, onverhoopt plezier.

freelancer 18 september 2011 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5698667)
Niet alleen mevrouw Milquet. Heeft u de Leterme interviews dan niet gelezen in de weekend kranten ? Apetrots is meneer Leterme op zijn verwezenlijkingen, dat die zich tot mij zouden beperken verschaft mij, armtierige Letermebasher, onverhoopt plezier.

Het is U gegund...:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be