![]() |
Ik wacht rustig af
Ik wacht op laatste Belgische regering, geleid door lachende zelfvoldane nitwitsen met de Vlamingen in de minderheid.
Ik wacht met spanning op de nieuwe bevoegdheid voor Vlaanderen om zijn werklozen sneller te schorsen. Het uitgespaarde geld wordt overgeheveld naar Wallonië. Ik wacht op de ministerpost asiel en migratie die naar Genez gaat en de volgende regularisaties. Ik wacht op de nieuwe belastingen, lager netto-loon, kapotte wegen, massale werkloosheid, ecotaxen, etc Ik wacht en lach minzaam, want ik weet dat dit de laatste belgische regering is. |
waarom zou t de laatste zijn ?
de vorige was er ook al een zonder Vl meerderheid. de laatste met VL meerderheid was LetermeI ... die tijd komt nooit meer terug. Franstaligen zijn in de eerste plaats altijd machtspolitici en bezien zulke zaken als verworven rechten. edit : en de 'Vlaamse burger', de politieke stommekloot, die stemt voor collabo-partijen |
Citaat:
Verworven rechten, vastheid van betrekking, 40 tot 50 jarige politieke carrièrres, ... it's over now! |
Citaat:
|
Citaat:
De zure smikkels spreken nu al boekdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
lik uw wonden. t zijn de door u steeds opnieuw gekozen en verkozen zachte heelmeesters die ze laten etteren hebben. |
Citaat:
De Belgische politiekers hebben uw pensioen verbrast en weggeven, daar heeft Xenophon weinig en zelfs niets mee te zien. Je wil perse knecht in Belgie blijven en als Vlaming met de broek op de enkels blijven rondlopen, dan moet je er de gevolgen maar voor lief nemen ook, in de eerste plaats uw armoedepensioen, de Walen zullen er u bovenop nog voor uitlachen ook. Wie zich als onnozelaar gedraagt die wordt ook zo behandeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verschiet dat je dit durft aankaarten, de Belgische criminele parvenus zijn tenslotte uw vrienden. |
The survival of the Belgian State:
eerst moet er een regering gevormd worden in de meest ingewikkeld historische situatie. De MR heeft de Vlaamse partijen met een mes bij de ballen: meer toegeven of ge kunt uw historische BHV akkoord vergeten en onder de kiesdrempel vallen. Is zien wat dit gaat worden. Dan moet deze regering het nog overleven over het hele termijn? Denken jullie dat dat er een kans is of deze regering blijft staan? Zoniet wat denk je dat er kan gebeuren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen gaat dezelfde weg op, ook als het 'onafhankelijk' wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be