![]() |
Homo's nietmeer welkom in kerk
Onze Aartsbisschop (die het durft zeggen) heeft wederom ons gewaarschuwd tegen homo's
Hij blijft dit maar telkens opnieuw doen Als echte gelovige moet hem hierin dan wel toetreden. EN SCHIET NU WEER NIET OP DE PIANIST The Piano |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft dit verteld op het middagnieuws van VRT |
Citaat:
Gezien je geschiedenis van leugens en bedrog op dit forum, lijkt de eerste verklaring het meest voor de hand te liggen. En te uwer informatie: schelden en beledigen zijn niet toegelaten op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw held heeft gezegd dat homofiele priesters opnieuw welkom zijn in de kerk en slikt zijn harde woorden uit het verleden in. Citaat:
Voor de rest is er niets van uw post in de media terug te vinden. Ik vrees dat ge het dus verkeerd begrepen hebt. |
Citaat:
De journalist van dienst sprak wel dat hij het op een menselijkere toon sprak maar dat hij bij zijn standpunt bleef over homo's en de kerk Ik ken je bron niet, misschien een blog van een homo ? |
Citaat:
Alles van nieuws op de VRT wordt gestreamd. Maar het lijkt me eerder te zijn zoals Raf zegt. |
Wat is het probleem ?
Wat hebben homo's te zoeken in de kerk ? Je vindt toch ook geen vegetariërs in de slagerij ? |
Citaat:
Borremans werd toch niet aan de kant gezet omdat hij homo was, maar wèl omdat hij openlijk samenwoonde met zijn partner dacht ik. Dat mag een heteropriester toch ook niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor één keer mag raf ook gelijk hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be