![]() |
Het 'wat haat je?' draadje
Ik haat
-windtegen fietsen -zagende mensen aan de telefoon (ja mevrouw, ja mevrouw, zeker mevrouw, u kan daar op rekenen mevrouw, wij doen ons best mevrouw, ik weet het mevrouw) HOU UW BEK MEVROUW!! :twisted: - Kortom ik haat een dag zoals vandaag :-D |
-Gazpacho
-Bart Verhaeghe -wachten |
Ondertitelingstelevisie.
|
FC De Kampioenen
|
Laarzen, flitspalen, alkohol-, snelheids- en gordelcontroles, InBarf, dictators, flikken, Etienne Schouppe, Kathleen van Brempt ;-)
|
-sossen
-mensen zonder tafelmanieren -het "pling plong" geluid in de trein, omdat je meestal dan toch de melding krijgt dat er vertraging is - mensen die hun spiegels niet gebruiken wanneer ze in oto rijden - mensen die het nodig vinden om heel kleine kinderen mee te pakken op een vliegtuig (dat is noch voor de andere passagiers, noch voor dat klein boeleke meestal aangenaam) -velos zonder licht int donker -café's zonder bier -café's met enkel inbevbier |
Citaat:
|
Ik haat haten.
|
- Ik haat De Winter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Bedoel je Dewinter van het VB ? |
Moeten opstaan als het donker is. Zo tegennatuurlijk.
|
Citaat:
|
Ik haat het noorderlicht...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ceci est Vito
Il aime: Angry Birds spelen, zijn bord met saus aflikken, plastic zakjes met lucht om bestellingen te beschermen tegen schudden tijdens het vervoer doen springen. Il n'aime pas: naar de WC moeten als hij bijna in slaap valt, bruine enveloppen in de brievenbus, regen op de fiets. Lijkt zo uit Amelie Poulain te komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be