![]() |
Uitbraak asielzoekerscentrum Lampadusa
|
Wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit, wij willen dat, wij willen dit,...
Daar komt het altijd op neer. |
De titel zegt wat anders.
Mijn Italiaans is wat roestig, maar volgens mij zegt het 'politie dwingt immigranten van een 3m hoge muur te springen' |
Citaat:
Er is brand gesticht en gevochten. |
Citaat:
Gelukkig is Lampadusa een eiland..8-) Dat krijg je als je 'asielzoekers' wil terugsturen naar een intussen 'vrij' land..:roll: |
Citaat:
Wat is het onderwerp van deze draad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het mag vast ook niet gezegd worden dat dit tuig voornamelijk Tunesische criminelen zijn die tijdens die prachtige revolutie uit de gevangenissen daar zijn ontsnapt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
met dat italië toch 200 miljoen euro betaald heeft aan tunesië en nu de arme schapen geen onderdak meer gaan hebben kunnen ze misschien dat frans vliegdekschip "de gaule" volladen met alles wat niet in europa hoort en return to sender
|
De Italiaanse plietsie mept dr niet naast, net als ons mossos hier! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie en wat zijn die immigranten, volgens mij allemaal jonge mannen die ze in Tunesië eigenlijk hard nodig hebben om het land op te bouwen. Daar gaat natuurlijk een periode aan vooral van armoede. Dus eigenlijk een nieuwe stroom van gelukzoekers. We hebben door de recessie problemen genoeg, een nieuwe instroom van duizenden nieuwe immigranten lijkt me ongewenst. |
Citaat:
Voor en bij het eten liever iets luchtigers bekijken op de treurbuis of K&K. |
Wij zijn allemaal Lampadusenaren
Citaat:
|
Citaat:
Of het zou moeten gaan voor aanhangers van Ben Ali, die in Eigen Land gezocht worden door de Justitie ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En eens binnen zijn ze moeilijker weg te krijgen als schaamluizen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be