![]() |
Vlaanderen sponsort megamanege en superwelness
Na hun val van 't paard schrokken De Croo,
Peeters en Vautmans van 't risico. Na zo een college in 'n Vlaamse manege doen ze zich best een wellness cadeau. ![]() VIA : Vlaanderen In Attractieve ontspanning |
Citaat:
|
Citaat:
Nu het is zowieso de vraag wat de impact is van dergelijke subsidies op de werkgelegenheid. Ik heb daar veel vragen bij. |
Ik stel mij eerder vragen bij de willekeur van wie wel en wie niet zulke toch grote bedragen kan in de wacht slepen. Ook ik ben ondernemer, ook ik zou dat graag ontvangen, echter ik zal niks ontvangen.
Ik pleit voor een algemeen plan, geen individueel. Dat stinkt zou ik denken. |
Citaat:
Peeters valt van paard: heupkom gebroken Desondanks: Peeters richt fonds 'Paarden in nood' op (Laarne) Toch paarden in Peerdsbos (Brasschaat) -Minister-president en paardenliefhebber Kris Peeters grijpt persoonlijk in. Paardenman: "Gelaarsde man op een paard in galop" En nu een megamanège. Toch normaal dat die mens een hobby heeft? Dat ie daarna wat wil wellnessen is toch ook normaal, zeg nu zélf? En wat we zélf doen, doen we toch beter? :lilangel: |
Citaat:
|
Citaat:
En kijk, ze krijgen dikke vette centjes zomaar. En zonder zich in het zweet te moeten werken. "t' is niet eerlijk" zei calimero ooit...en hij had gelijk. |
Citaat:
|
ik wil ook een manège beginnen :-)
|
Citaat:
info bij den baard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want iedere ondernemer kan toch een aanvraag doen bij VLAO wanneer deze wil investeren. |
Citaat:
|
Citaat:
hmm voor wat zouden we zo aanvragen kunnen indienen? Iemand tips? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Publicaties financiering en steunmaatregelen. Subsidieleidraad KMO's (pdf). |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.unizo.be/starters/images/res205533_9.ppt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be