![]() |
draait nu iedere weekdag op Canvas, maar ik heb dit Brits programma leren kennen via Nederlands 3 (NPS)
nog iempand die deze serie su-bliem vindt?? Ik vind dit eerlijk gezegd één van de grappigste series ooit, vooral de manager David Brent is gewoon heerlijk. De humor is dikwijls "diepzinnig" (dus je moet even zoeken), maar eens je de stijl doorhebt is gewoon lachen meer info: http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffice/ |
Heerlijk.
Maar ik erger me soms DOOD aan het hoofdpersonage. Wat de bedoeling is, maar bij mij wel heel extreem. :) |
Heerlijke humor. Typisch Brits, zeg maar: Only Fools And Horses, Blackadder, Dad's Army, Absolutely Fabulous, Fawlty Towers, Yes Minister, Coupling, Monty Python, ... Subliem!
|
Citaat:
|
gewoonweg geniaal.
Ik lag plat toen men die Gareth vroeg wat zijn 'ultieme fantasie' was in het leven (in de betekenis van dromen die hij wil verwezenlijken), waarop hij antwoord: 'two lesbians, i'm watching' :lol: |
Ach, ik herinner het me nog als de dag van gisteren..
Ik zat reeds na 2 minuten te smeken om nooit meer van de zender te verdwijnen. Mijn broertje was iets minder makkelijk te overtuigen, maar ja, het is dan ook geen bulderlach-serie. Maar ik slaagde er toch in na enige weken hem te conditioneren en, warempel, het werkte. Hoewel hij gewoonlijk voor dit soort zaken het geduld niet heeft. Overigens vind ik het een bijzonder confronterende serie, het drijft de spot met zaken die al dan niet een correcte afspiegeling kunnen zijn van ónze gedragspatronen. Maar het meest hilarische personage is volgens mij niet de groteske papierführer noch de ex-militair die direct uit Bosnië lijkt gewandeld of die dikzak van de boekhouding, nay! het is die kleine wijsneus, hij die zich duidelijk wil verheffen boven dat hele kantoortje, de personen, de serie edoch er deel van uitmaakt, en dat is niet zo omdat ie geen keuze heeft. |
Citaat:
|
En Dawn is een hiete!
|
oh fantastisch die serie
Vooral die baas, Brent... :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
kwaliteit op canvas |
Citaat:
te provincie-brits naar mijn smaak |
Black Adder + Monthy Pyton zijn inderdaad 2 van de beste Britse reeksen.
|
Diepe zucht...
waarom maken ze hier zo niet meer van die programmas... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Chris & Co :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan wel nuanceren denk ik. Marc deed of doet alleen maar shows net zoals de Pauw en Lenaerts. Er zijn natuurlijk goeie momenten in. Britse humor is echter ongeëvenaard (Blackadder, Dad's Army, Absolutely Fabulous, Fawlty Towers, Yes Minister, Monty Python). Bij de Amerikanen kijk ik graag naar Seinfeld, That Seventies Show, Married with Children, Simpsons :mrgreen:. Engelsen en Amerikanen verschillen ook in humor. Britse humor is intelligenter. De Amerikanen lachen vooral graag uit. Kan ook leuk zijn natuurlijk. Ik denk niet dat bij de Belgen of Vlamingen(kies zelf maar;)) een gevoel voor humor ontbreekt. Het is gewoon de onwil om erin te investeren. De achterstand t.o.v. de Angelsaksen is ongeveer 20 jaar. Ondertussen fingers crossed voor de progessieven! :twisted: |
GENIAAL!!!!
Beter dan Het eiland. I was thinking, will the're ever be a boy who can swim faster than a shark. |
Fantastische serie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be