![]() |
Akkoord over financieringswet bijna rond
Het zal zelfs niet tot vanavond duren
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...loi-865284.php Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De koning zal er zich weer mee gemoeid hebben.:roll: |
:roll: joepie!
Een akkoord gebouwd op het principe: Als er Vlaams geld naar België, Brussel of Wallonië vloeit is het 'interpersoonlijke solidariteit.' Als er Waals of Brussels geld naar Vlaanderen of België vloeit, is het 'verarming.' |
Het zal volgens de media wel weer een goed akkoord zijn...
wat dus eigenlijk wil zeggen dat ze er ons weer eens opgelegd hebben... eigenlijk moet ik er voor gaan zorgen dat ik zo min mogelijk verdien, des te minder kunnen de waalen van mij pieken... |
Ik hoor ze het al hinniken: 'Het is een goed akkoord voor de mensen'....
|
Citaat:
Nu speel ik met 2 gedachten, - Of ik neem minder werk aan - Of ik werk op mijn beurt met freelancers Maar loonlasten gaan betalen om naar de luie waalse tamzakken te sluizen, VERGEET HET MAAR! Is dit nu de economie die jullie proberen aan te zwengelen heren en dames onderhandelaars? Goe bezig... écht goe bezig! |
Citaat:
|
Akkoord ?
Als brusselaars en Cie. "un bon équilibre" er in zien... |
Citaat:
|
Nu als BWarrior topics begint te openen dat er een akkoord in zicht is is dat meestal een teken dat ze momenteel elkaar hun hersens inslaan. ;)
|
Citaat:
|
Het zal wel ja. Een weekje voor zo'n moeilijke materie? Stel dat het waar is, dan houd ik mijn hart al vast en mijn portefeuille ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
De dag dat de balans negatief is voor de Franstaligen is de dag dat hun sympathie voor Belziek zal verdwijnen als sneeuw voor de zon, en zij zelf hun plan B zullen uitvoeren. |
Citaat:
En er zal weer gevraagd, euh pardon geëist worden dat Bart Dewever applaudisseert voor dit onbekend akkoord... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ord-865284.php |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be