Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   suggestie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160723)

giserke 23 september 2011 14:24

suggestie

Ik stel voor, forumers die onterecht klacht indienen tegen medeforumers, zelf strafpunten te geven.

Anna List 23 september 2011 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5706755)
Ik stel voor, forumers die onterecht klacht indienen tegen medeforumers, zelf strafpunten te geven.

definieer onterecht

giserke 23 september 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5706765)
definieer onterecht

Dat maken de mods toch uit?
Vb iemand probeerd een ander strafpunten aan te smeren om te pesten.
Er zijn er hier wel een paar die daar op uit zijn.

Raf 23 september 2011 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5706773)

Nah.. Daar geloof ik niks van...

giserke 23 september 2011 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5706792)
Nah.. Daar geloof ik niks van...

Voel je U aangesproken?

Raf 23 september 2011 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5706829)
Voel je U aangesproken?

Nee. Hoezo?

backfire 23 september 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5706773)
Dat maken de mods toch uit?

Ik snap niet hoe je jezelf strafpunten kunt laten 'aansmeren' die niet verdiend zijn. Als ik een verhitte discussie heb met iemand die me mateloos irriteert (omdat hij/zij bv halsstarrig bij een standpunt blijft, ondanks valabele tegenargumenten, omdat die een taaltje hanteert dat denigrerend of beledigend of noem maar op is, ...) dan is het nog altijd mijn keuze om zelf te beginnen beledigen of op een of andere manier het forumreglement te overtreden. Ik heb me daar nog nooit gedwongen bij gevoeld.

Strafpunten krijgen omdat je uitgelokt werd, is een bewijs van discussie-onkunde en de huid van een amoebe jegens de harde taal die hier soms wordt neergepend.

Eigenzinnig 23 september 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5706932)
Ik snap niet hoe je jezelf strafpunten kunt laten 'aansmeren' die niet verdiend zijn. Als ik een verhitte discussie heb met iemand die me mateloos irriteert (omdat hij/zij bv halsstarrig bij een standpunt blijft, ondanks valabele tegenargumenten, omdat die een taaltje hanteert dat denigrerend of beledigend of noem maar op is, ...) dan is het nog altijd mijn keuze om zelf te beginnen beledigen of op een of andere manier het forumreglement te overtreden. Ik heb me daar nog nooit gedwongen bij gevoeld.

Strafpunten krijgen omdat je uitgelokt werd, is een bewijs van discussie-onkunde en de huid van een amoebe jegens de harde taal die hier soms wordt neergepend.

Je begrijpt het niet denk ik..het gaat niet over 'terechte' meldingen, het gaat over 'valse' meldingen...

Geen slecht idee overigens .. om iemand die herhaaldelijk onterechte rapportages doet ne keer zelf te belonen, dat spaart de zeldzame mod een pak werk uit..

Pontifex 23 september 2011 17:07

Beste,

Eigenlijk zijn veel meer dan de helft van de klachten onterecht of wegen ze in elk geval uiterst licht.
Mijn persoonlijke reactie is dan ook meestal: niet reageren.

Pontifex.

eno2 23 september 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5706755)

Goed, en laat dat democratisch bepalen door de forumpopulatie van jarenlange ongebannen forummers, wat onterecht is en wat niet.

Je kan van Mod niet verwachten dat ze de klagers een dubbele straf geven, afgewimpeld worden én bestraft8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be