![]() |
Hoe lang mag Acer bv een computer in reparatie houden
hoe lang mag een producent van Computers een computer in beslag nemen om te herstellen,zonder dat ze met de garantie periode knoeien,want soms is een half jaar echte diefstal
wat denken jullie hiervan,ik vind dit een maatschappelijk probleem waar paal en perk moet aan geselt worden |
Citaat:
... en zonder dt-fouten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klanten zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad.
Ik heb een nieuwe GSM, sinds begin juli heb ik er welgeteld 3 X mee kunnen bellen. De rest van de tijd ligt hij in de 'fabriek' van Nokia, wegens defect. |
Citaat:
Kortom, ik ben tevreden van Accer. |
Citaat:
Ik drink altijd water. Thee drink ik altijd als ik ziek ben maar nooit in de zomer. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij content bent van uw Benckq kan ik best begrijpen dat jij daar bij blijft. Net zoals bij mij mijn volgende terug een Accer zal zijn. |
Citaat:
Ik assembleer mijn pc zelf; onderdeel per onderdeel. |
Citaat:
Mijn eerste was een Compaq en nu een Accer. Telkens tevreden over geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er blijken twee koelingen in te zitten en een ervan was defect. Na enkele minuten op de pc viel hij uit daar hij te warm werd. |
Citaat:
Kwam de technieker uit China of was je op dat moment in China? Den Acer van duveltje-driehonderdtweeëntachtig ligt blijkbaar wel in China. |
Citaat:
|
Citaat:
duveltje382 stuurde zijn pc toch niet naar China omdat hij ergens made in China heeft zien staan? 8O |
Citaat:
of is 't "dtuveldtje heefdt dtadt niedt nodtig, tdie regeldtjes?" |
Citaat:
|
Citaat:
4 maanden heen en 4 terug ? Nog een paar maanden wachten. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be