Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Raar verhaal - iemand enig idee? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16074)

Bobbie 12 juni 2004 19:56

Ik zocht via Google naar combinatie "laster thepiano" omdat ik een verhaal (klacht) rond the Piano (inz een ander forum) wilde checken en daar zat een zeer raar verhaal tussen. Het lijkt zo gek als een deur en zeer vergezocht, maar het is een zo lange tekst en zo gedetailleerd..
Ik ga niet heel de zaak copypasten maar het stuk dat naar the Piano verwijst.

http://www.xs4all.nl/~txtbreed/aha/wtf.txt
<begin copypaste>

Ik had een sterk vermoeden dat Stevens living werd gebruikt om me af te
luisteren. De waarheid kwam aan het licht toen ik een onbekende en zeer
onverzorgde man mijn raam zag passeren. Hij klopte op de deur van Steven, maar het was zo stil dat ik hem zelf de deur hoorde opendoen. Een viertal minuten nadien kwam hij terug buiten en had hierbij het lef bij me binnen te kijken. Hij toonde me een onsmakelijke glimlach. Nog geen vijf minuten nadien kwam Steven terug thuis. Wat deed de man in Stevens huis ? Het wordt U later allemaal duidelijk.

Ik verzamelde een lijst bestaande uit e-mailadressen en de daarbij horende schuilnamen. Het betreft individuen waarvan ik met zekerheid kan zeggen dat ze een grote rol in de zaak spelen:

F u s t i g a t o r <[email protected]> - .Ilja Oblomov
<[email protected]> - @nkho® <ankhor@*remove*wanadoo.nl> - "~Digibeet~"
<[email protected]>- ~ Zsjoske © ~ <[email protected]> -
==>Simon's Schroothoop<== <[email protected]> - An
<[email protected]> - An Onyke <[email protected]> - Baron VON LEDERHOSEN <[email protected]> - Bart Van Stappen <[email protected]> -
brambi" <[email protected]> - "OJ" <[email protected]>- Stefken - D|rk
<[email protected]> - Georgina van Dam <[email protected]> -
De Zwamsnuiver <[email protected] erg.> - Decadance_Cafee
<[email protected]> DemoCrates <[email protected]> - Ekko
Dieleman <[email protected]> - Francus <[email protected]> -
Freek <[email protected]> - giskart <[email protected]> - Jan Van Deyck <[email protected]> - Johan Viroux <[email protected]> - Joris van Oostveen <[email protected]> - Latte <[email protected]> - Luc Van
Braekel <[email protected]> - Maribo <[email protected]> - NetDEvil
<[email protected]> - Ch@stity <[email protected]> - Aelius Maximvs <[email protected]> - "The NetDevil" <[email protected]> -
Neurolex <[email protected]> (Nlx) - Nils Zonneveld <[email protected]> - Ordo Rosarius Equilibrio <[email protected]> - Pablo
<[email protected]> - Pluto <[email protected]> (~~Pluto!!~~) -
Spook van Rook <[email protected]> (SPQR, Senatus Populusque Romanus) The Piano <[email protected]> - The X-files <[email protected]> - Toby

<[email protected]> - Town Kraaier <[email protected]> - Usurpator
<[email protected]> Verzin es 'n NiC <[email protected]> -
NTB <[email protected]> (Dr. Fusti).

Hun snode plannetjes werden voornamelijk gesmeed op de nieuwsgroepen :

alt.nl.oehoeboeroe - (alt.nl.oeroeboeroe) - soc.culture.netherlands -
alt.madcrew (de crewers)- alt.cows.moo.moo.moo - nl.eeuwig september -
alt.nl.emma + viola - be.burgerrechten - be.misc - nl.burgerrechten -
nl.politiek - nl.media.tv - nl.internet.misbruik - be.politics -
nl.religie - nl.media.radio - nl.intenet.algemeen - nl.sport.vissen -
nl.scouting - be.music - nl.media.krant - nl.muziek.festivals -
alt.nl.maxima - alt.nl.bordeel - alt.nl.muziek.dance - alt.nl.tv.starmaker -
be.comp - nl.motorfiets - enz.

Door het hoge aantal reacties kon ik hun berichten van de andere
onderscheiden. De meest dwaze en onzinnige posting kon bijvoorbeeld leiden tot een kluwen van meer dan driehonderd berichten. De schrijfsels lijken
pure nonsens in de ogen van een derde partij, maar bevatten uiterst kostbare informatie voor de "insiders". Hun gekruisposte berichten beginnen steevast met "Re:", waardoor het originele bericht haast onmogelijk terug te vinden is. (kruisposten : een bericht op verschillende nieuwsgroepen plaatsen) Ook ieder door een Oeroeboerist geschreven bericht bevat aan de onderkant twee koppeltekens !
<einde copypaste>

the Piano lijkt hier heel veel te posten, iemand enig idee waar dit verhaal over gaat? Precies het plot van een horrorfilm :mrgreen:

Brabo 12 juni 2004 20:14

Ik heb het eens diagonaal doorgenomen, en dat tekstje lijkt sterk op het werk van één of andere paranoïde weirdo die meent dat de hele (internet)wereld in één of ander groot complot zit waarbij allerlei internetgebruikers en hooggeplaatsen kinderen zouden opvreten. De titel is dan ook: "Kinderkannibalisme in België en Nederland, de afgrijselijke waarheid !". Gezien Piano op zowat elk denkbaar forum aanwezig is, is het niet bepaald vreemd dat z'n naam in dat verhaal voorkomt.
Conclusie: die "Jan53" zou dringend wat meer buiten moeten komen...

Bobbie 12 juni 2004 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Gezien Piano op zowat elk denkbaar forum aanwezig is, is het niet bepaald vreemd dat z'n naam in dat verhaal voorkomt.

alt.nl.bordeel :mrgreen:

DaBlacky 12 juni 2004 23:04

Oeroeboeroe!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be