![]() |
Uitgescholden worden per PB
Geachte moderatie, ik heb een vraagje.
Kan het dat bepaalde forummers , om banpunten te omzeilen waarschijnlijk, anderen uitschelden per PB? Ikzelf ben hiervan het slachtoffer geworden, zo'n 4 dagen geleden. Ik werd niet alleen uitgescholden, ik werd ook verweten even achterlijk te zijn als mijn (gehandicapt) kind. Niet in exact deze bewoordingen weliswaar, maar daar kwam het wel op neer. Betreffende "schelder" heeft dit vandaan geminimaliseerd, of dit toch geprobeerd, door te verklaren in het draadje "wat heb je vandaag gedaan" dat ik mij -omwille van mijn gehandicapt kind- GEPROSTITUEERD heb om 'medelijden op te wekken". Daarom mijn vraag: kan dit zomaar? Is dit geen zware overtreding vanwege de "dader"? Hoop dat ik hier van moderatie een antwoord op krijg. Met dank, Trixie. |
Ik vrees dat dit als persoonlijk draadje gaat tellen... :(
|
Schelden is sowieso tegen het forumreglement, ook als het per PB gebeurt. Als u het bericht in kwestie naar een moderator doorstuurt, kunnen wij de nodige stappen ondernemen.
Met vriendelijke groeten chinaski |
Citaat:
Nog steeds geen definitief antwoord gekregen. |
Citaat:
Met vriendelijke groeten chinaski |
Citaat:
Graag gedaan voor de tip. |
Citaat:
Niet "omwille van je handycap kind" maar "door middel van. Een feit waar je me ZELF van op de hoogte bracht via PB om ...tja, waarom eigenlijk? Psst, het feit heb je geprostitueerd, jezelf is iets geheel anders. :lol: Begrijpend lezen kan handig zijn . Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is jouw dubbelnick trouwens Trixie? |
Hoe kan je eigenlijk ruzie maken met iemand die je enkel virtueel kent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus op een of andere manier heb jij toegang ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik waardeer Trixie dus voor een permanent gebande persoon ga ik mijn mond niet houden. Eigenlijk had ik al een tijdje door dat jij Cdude was maar zoiets zou ik natuurlijk niet melden. Had je een ander lid uitgemaakt dan zou het me ook niet veel kunnen schelen maar van Trixie blijf je af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be