Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Uitgescholden worden per PB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160759)

Trixie 24 september 2011 21:04

Uitgescholden worden per PB

Geachte moderatie, ik heb een vraagje.
Kan het dat bepaalde forummers , om banpunten te omzeilen waarschijnlijk, anderen uitschelden per PB?
Ikzelf ben hiervan het slachtoffer geworden, zo'n 4 dagen geleden. Ik werd niet alleen uitgescholden, ik werd ook verweten even achterlijk te zijn als mijn (gehandicapt) kind. Niet in exact deze bewoordingen weliswaar, maar daar kwam het wel op neer.
Betreffende "schelder" heeft dit vandaan geminimaliseerd, of dit toch geprobeerd, door te verklaren in het draadje "wat heb je vandaag gedaan" dat ik mij -omwille van mijn gehandicapt kind- GEPROSTITUEERD heb om 'medelijden op te wekken".
Daarom mijn vraag: kan dit zomaar?
Is dit geen zware overtreding vanwege de "dader"?
Hoop dat ik hier van moderatie een antwoord op krijg.
Met dank,
Trixie.

Albrecht 24 september 2011 21:09

Ik vrees dat dit als persoonlijk draadje gaat tellen... :(

chinaski 24 september 2011 21:10

Schelden is sowieso tegen het forumreglement, ook als het per PB gebeurt. Als u het bericht in kwestie naar een moderator doorstuurt, kunnen wij de nodige stappen ondernemen.
Met vriendelijke groeten
chinaski

Marxmannetje 24 september 2011 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chinaski (Bericht 5708812)
Schelden is sowieso tegen het forumreglement, ook als het per PB gebeurt. Als u het bericht in kwestie naar een moderator doorstuurt, kunnen wij de nodige stappen ondernemen.
Met vriendelijke groeten
chinaski

Ik had al eens een PM gestuurd naar een van de moderators i.v.m. mensen die een probleem hadden met mijn leeftijd, voor ik hier voor een maand vertrok.

Nog steeds geen definitief antwoord gekregen.

chinaski 24 september 2011 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5708880)
Ik had al eens een PM gestuurd naar een van de moderators i.v.m. mensen die een probleem hadden met mijn leeftijd, voor ik hier voor een maand vertrok.

De kans is groot dat dat ook niet gebeurt. In de regel bekijken wij meldingen (via het rode driehoekje of via PB, dat maakt weinig uit) en beslissen dan in onderling overleg of we de gemelde post(s) beschouwen als een overtreding van het forumreglement. Als dat het geval is, grijpen we in. Als dat niet het geval is, gebeurt er niets. Over individuele beslissingen communiceren wij achteraf in principe niet, omdat we daar simpelweg de tijd niet voor hebben.
Met vriendelijke groeten
chinaski

suqar_7loe 25 september 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chinaski (Bericht 5708812)
Met vriendelijke groeten
chinaski

Schelden is inderdaad tegen het reglement. Ik vraag me echter wel af hoe het zit met jullie kijkers. Elke mens ziet zo dat Quorn en Cdude dezelfde persoon zijn. Ga dat maar eens na want bij mijn weten is het voor een permanent gebande ook niet toegestaan om een nick aan te maken.

Graag gedaan voor de tip.

Quorn 25 september 2011 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5708797)
Geachte moderatie, ik heb een vraagje.
Kan het dat bepaalde forummers , om banpunten te omzeilen waarschijnlijk, anderen uitschelden per PB?
Ikzelf ben hiervan het slachtoffer geworden, zo'n 4 dagen geleden. Ik werd niet alleen uitgescholden, ik werd ook verweten even achterlijk te zijn als mijn (gehandicapt) kind. Niet in exact deze bewoordingen weliswaar, maar daar kwam het wel op neer.
Betreffende "schelder" heeft dit vandaan geminimaliseerd, of dit toch geprobeerd, door te verklaren in het draadje "wat heb je vandaag gedaan" dat ik mij -omwille van mijn gehandicapt kind- GEPROSTITUEERD heb om 'medelijden op te wekken".
Daarom mijn vraag: kan dit zomaar?
Is dit geen zware overtreding vanwege de "dader"?
Hoop dat ik hier van moderatie een antwoord op krijg.
Met dank,
Trixie.

Nu nog liegen ook?
Niet "omwille van je handycap kind" maar "door middel van.
Een feit waar je me ZELF van op de hoogte bracht via PB om ...tja, waarom eigenlijk?
Psst, het feit heb je geprostitueerd, jezelf is iets geheel anders. :lol:
Begrijpend lezen kan handig zijn .
Citaat:

ik werd ook verweten even achterlijk te zijn als mijn (gehandicapt) kind. Niet in exact deze bewoordingen weliswaar, maar daar kwam het wel op neer.
:shit:

suqar_7loe 25 september 2011 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5709692)
Nu nog liegen ook?
Niet "omwille van je handycap kind" maar "door middel van.
Een feit waar je me ZELF van op de hoogte bracht via PB om ...tja, waarom eigenlijk?
Psst, het feit heb je geprostitueerd, jezelf is iets geheel anders.
Blijkbaar is begrijpend lezen niet een van je sterke kanten :roll::roll:

Straks ga je nog beweren dat ze liegt, Cdude.

Quorn 25 september 2011 12:50

Citaat:

Wat kan er mis zijn met iemands leeftijd? :?

eno2 25 september 2011 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5708810)
Ik vrees dat dit als persoonlijk draadje gaat tellen... :(

Ik krijg wel eens 5 bp voor een persoonlijke draad tegen iemand die mij al vier jaar of vijf jaar uitscheldt

eno2 25 september 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5709696)
Wat kan er mis zijn met iemands leeftijd? :?

Dat weet ik niet, maar er is iets mis met jou.

Quorn 25 september 2011 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5709710)
Dat weet ik niet, maar er is iets mis met jou.

Wat dan wel Dr Eno?

Quorn 25 september 2011 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5709694)
Straks ga je nog beweren dat ze liegt, Cdude.

Niet straks maar nu, Mohammed Ali
Is jouw dubbelnick trouwens Trixie?

C uit W 25 september 2011 13:00

Hoe kan je eigenlijk ruzie maken met iemand die je enkel virtueel kent?

Quorn 25 september 2011 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 5709720)
Hoe kan je eigenlijk ruzie maken met iemand die je enkel virtueel kent?

Voor sommigen is de virtuele wereld hun dagelijkse en enige realiteit. :halfrobo:

suqar_7loe 25 september 2011 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5709716)
Niet straks maar nu, Mohammed Ali
Is jouw dubbelnick trouwens Trixie?

Geen onnozele vraagjes stellen, schat. Je bent deze keer te ver gegaan en het mag eindelijk gezegd worden: jij bent Cdude ;-)

suqar_7loe 25 september 2011 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5709723)
Voor sommigen is de virtuele wereld hun dagelijkse en enige realiteit. :halfrobo:

Zegt de grote boelzoeker.

Quorn 25 september 2011 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5709728)
Geen onnozele vraagjes stellen, schat. Je bent deze keer te ver gegaan en het mag eindelijk gezegd worden: jij bent Cdude ;-)

Jij reageert op mijn (= QUORN) reacties naar Trixie.
Dus op een of andere manier heb jij toegang ?

Savatage 25 september 2011 13:07

Citaat:

En waarom precies rapporteerde je dat? Ik denk als iedereen hier een rapport moet gaan sturen voor iedereen die een probleem heeft met hem/haar er duizenden rapporten per dag verstuurd worden.

suqar_7loe 25 september 2011 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5709737)
Jij reageert op mijn (= QUORN) reacties naar Trixie.
Dus op een of andere manier heb jij toegang ?

Nog steeds even onnozele opmerkingen. Je bent duidelijk geen haartje veranderd.
Ik waardeer Trixie dus voor een permanent gebande persoon ga ik mijn mond niet houden. Eigenlijk had ik al een tijdje door dat jij Cdude was maar zoiets zou ik natuurlijk niet melden. Had je een ander lid uitgemaakt dan zou het me ook niet veel kunnen schelen maar van Trixie blijf je af.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be