![]() |
Wie won het Debat ? Simpelere poll kan niet
|
Leterme was weer sterk vond ik, Frank bleef eerst wat achter, maar dan was er die brief van die gehandicapte en ze moesten hem allemaal gelijk geven.
Denk dat vele mensen thuis wel effen geslikt zullen hebben. maw: Frank dus :) |
Vanhecke, want hij heeft eindelijk de Vlamingen kunnen zeggen dat we elk jaar 11 milard euro weg aan het waals profitariaat !
[size=6]hopelijk zijn de vlamingen voor één keer niet doof ![/size][size=6]100.000 sociale woningen per jaar ! [/size] [size=7]11 miljard euro ! dat is meer dan de olympische spelen zouden kosten 8O [/size] |
Citaat:
|
als er een regering gemaakt wordt met de SPa gaat de miljardenstroom verder gaan naar Wallonie. Dat is slecht zowel voor Vlaanderen als Wallonie, want dan zal Di Rupo op zijn lauweren kunnen rusten om Wallonie niet uit het moeras te moeten halen.
Alleen een Rooms-blauwe vlaamse regering kan Di Rupo doen stoppen, want het VB zal toch niet mogen meedoen. Een Rooms-rode regering betekent de grootste chaos voor Vlaanderen en bij de volgende verkiezingen een overwinning voor het VB. De huidige chaos in Vlaanderen is misschien wel te wijten aan de VLD, maar de schuld ligt bij de SPa en de PS. De VLD heeft zich laten vangen door Stevaert en Di Rupo. Indien die twee de touwtjes in handen krijgen kunnen wij de economische opflakkering vergeten. |
Frank Van Hecke uiteraard.
|
Leterme was veruit de beste en kon rekenen op veel applaus.
Vanhecke was niet slecht, maar sprak veel te weinig. Dua deed het beter dan normaal, maar ze heeft mij niet overtuigd :mrgreen: Wat wel opviel is dat groen en blauw weer elkaar in de haren vlogen, en dat terwijl ze nu al zeggen liever met elkaar te regeren dan met het vlaams kartel. Hopelijk opent dit de ogen van de rechtse VLD'ers. |
Citaat:
Dat gezegd zijnde, kon zo'n debat alleen door de afwezigen gewonnen worden: de kleine partijen die systematisch door de media monddood worden gemaakt. |
Stevaert won dit debat... ik ben er geen fan van, verre van, maar hij zal er het meeste electoraal profijt uit halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht... samen met een paar miljoen andere mensen... |
Yves Leterme
Citaat:
Misschien is A'pen wel zo groot geworden omdat daar geen nijlpaarden ronddolen in de Schelde. (evenbelachelijk redenering om zijn niveau even aan te tonen) |
Citaat:
|
Citaat:
en klein beetje dua, als enige vrouw bij de heren, heeft het handig gespeeld |
Citaat:
VLD heeft een cruciale fout gemaakt door De Gucht niet te sturen, of op z'n minst Verhofstadt. Weet iemand waarom? Het is overigens mijn mening dat een De Gucht, die als een deus ex machina zijn partijgenoot Verhofstadt op het laatste moment komt verdedigen, alles nog zou hebben kunnen omkeren. |
Citaat:
|
Bart Somers heeft het goed gedaan en durfde zich tenminste uitspreken over de stellingen zonder eerst goed af te luisteren naar wat de anderen te zeggen hebben (zoals Stevaert).
Voor mij komt Leterme er opnieuw het slechtst uit; formuleert constant dezelfde programmapunten, maar concrete toepassingen worden niet vermeld. Vera Dua heeft ook nog eens de nood aan Groen! aangetoond, maar bleef realistisch met 't probleem van "groen is nodig, maar ik stem er niet op"... En Vlaams Blok :roll: |
Nietszeggende pulpinterventies van Van Hecke.
Linke afwachtende houding van het heilig paterke Van Hasselt. Zeer zwakke repliek van Somers,hebben wij echt geen beter uithangbord om een toch puike regeringsdeelname te verzilveren. Typische tjevenhouding van de CD&V,hopelijk gaan ze samen met NVA de dieperik in. Tussenkomst van Dua even klein als zijzelf. Eens temeer is hier bewezen dat Vlaamse politiekers geen partij zijn voor de meer beslagen Walen. Die eeuwige verdeeldheid maakt Vlaanderen kapot,en dan maar zagen over separatisme.We kunnen misschien beter Vlaanderen verdelen in vijf partijgebieden,zo is iedereen tevreden. Arm Vlaanderen. Gil Marien |
Citaat:
Nu is het de stad zelf die verloedert wordt mede dank zij door het multiculturele drama. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be