![]() |
Van Gezien: Bart De Wever slaat de bal compleet mis.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions
Citaat:
Die toekomstige regering die hieruit zal ontstaan worden is mijn vertrouwen niet waard, deze volkslakkerij is letterlijk om van te huilen. En dan de kranten nog: HISTORISCH AKKOORD!!! Komaan zeg... Wie gaat hier nog in trappen?? De mensen die alleen maar naar het vrt nieuws zien, misschien. Wacht maar tot de volgende verkiezingen, manneke. Uw gezicht gaat wit zien van al die traantjes die je zult laten. |
Niet van wakker liggen. Boontje komst steeds om z'n loontje...
|
het is zelfs zo'n goed akkoord dat niemand er de tekst van durft vrijgeven !
|
Achja, de kritiek van De Wever moest er ook komen, dat werd ook van hem verwacht. Uiteraard was het op voorhand al opgemaakt. Het is ook normaal als je langs de verliezende kant staat dat je zo uit de hoek komt, of hoort te komen.
't is ook allemaal een toneeltje hé. En met zulke nieuwe topics moeten we dan verder op politics.be ? : Citaat:
*zucht* |
Als je die mannen bezig hoort over dat akkoord zit er écht alles in, tot nucleaire kernfusie toe :|
Zolang het akkoord geheim gehouden wordt blijf ik van mening dat het een afgrijslijk slecht akkoord is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde met Kris Peeters, want die is er toch ook niet zo tevreden mee... |
Citaat:
|
Citaat:
Zo een dingen zijn op zich al onaanvaardbaar. Wat er ook bij komt. Het is geen manier om een totale splitsing voor te bereiden op een paar legislaturen, en DUS is het slecht. Als het de splitsing niet terdege in de hand werkt, is het een slecht akkoord, PUNT. |
:-o
Citaat:
:-o Tiens... die commentaar van Wouter Van Besien, waar jij het in je eerste post over had,... ging dat nou net niet over de kritiek van De Wever? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga me er dus nog niet over uitspreken. |
Citaat:
Ik snap niet dat jij dit een goed akkoord kunt vinden, maarja ieder zijn mening.. |
Citaat:
Daarom ook dat BDW achter die teksten vraagt. En ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei enkel dat het van De Wever verwacht wordt om wat kritiek te geven, om zijn stemmers te sussen. Omdat dit in het politieke toneel in de media zo hoort. Als hij het niet doet krijgt hij ook kritiek. Zo is dat nu eenmaal objectief gezien. Ik vind het voor de rest ook wat kinderachtig dat de kampen die hier verdeeld zijn op het forum elkaar moeten gaan uitjouwen met "jullie zullen nog bleiten", "we spreken elkaar binnen x aantal maand elkaar", en ander voorbarig onvolwassen gedoe. |
Citaat:
Het enige wat je wil horen is dat ik het niet besef. Leuk, je hebt gewonnen. Kunnen we nu verder misschien? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be