Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams Bok wordt tweede grootste partij!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16088)

De Prof 12 juni 2004 22:22

Oesje...
'k ben nen dag te vroeg. :oops: :mrgreen:

Verhofstadthater 12 juni 2004 22:23

Stel dat ze het morgen heel goed gaan doen dan zijn ze misschien wel de grootste partij. Tenminste als je de kleinere kartelpartners niet meerekent.

De Prof 12 juni 2004 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Stel dat ze het morgen heel goed gaan doen dan zijn ze misschien wel de grootste partij. Tenminste als je de kleinere kartelpartners niet meerekent.

Die kans bestaat altijd.
Bij 'peilingen' houdt men rekening met een foutmarge van ongerveer 3%
Die altijd al in positieve zin was voor het Vlaams Blok.

ancapa 12 juni 2004 22:32

Ik heb er vertrouwen in wij worden tweede partij in Vlaanderen en de grootste in Brussel ondanks de heruitzending van de RTBF deze namiddag over het Oostfronters, VMO, Voorpost enz... het is paniek in Brussel !

Stefanie 12 juni 2004 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Ik heb er vertrouwen in wij worden tweede partij in Vlaanderen en de grootste in Brussel ondanks de heruitzending van de RTBF deze namiddag over het Oostfronters, VMO, Voorpost enz... het is paniek in Brussel !

Paniek in Brussel? En Claire zal bijzitter zijn. En we mogen aannemen dat zij Belgicist is.

ancapa 12 juni 2004 22:44

Geert Hoste heeft weer stof voor zijn show :
"kom mabinnen shoeke..."
"Mais enfin claire c'est moi"
"makkik oew kaart indentiteit"
"oew brief om te stem"
"alle bolletjes skoon kleure hé"
"mak is sien"
:roll:
't zal het hem eens mailen, zij job eens lichter maken... of eens proberen via Raf Coppens ! Die was the max gisteren ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mc Mullem 12 juni 2004 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Paniek in Brussel? En Claire zal bijzitter zijn. En we mogen aannemen dat zij Belgicist is.

pfffff claire bijzitter, en 30 agenten om haar te beschermen. Madam zou beter in haar kot blijven en 1 agent als bijzitter laten werken. Dan hebben we 29 Agenten meer om de criminaliteit aan te pakken.

Patriot! 12 juni 2004 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Oesje...

Wat een arrogantie! De CD&V zou voor zoiets worden afgestraft :wink:

ancapa 12 juni 2004 22:51

die meer is wel minder... 8O

tenzij ze Vlaams Blokkiezers gaan oppakken vóór ze kunnen kiezen :twisted:

sebby 12 juni 2004 22:53

Groter dan de SP-A zie ik het Blok zeker niet worden hoor.

Alvader 12 juni 2004 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Groter dan de SP-A zie ik het Blok zeker niet worden hoor.

Tegen Sinterklaas opboksen is natuurlijk niet gemakkelijk. Zolang de kinderen er natuurlijk maar in geloven hé !

gm10 12 juni 2004 23:41

Citaat:

Oesje...

ik hoop dat ze de allergrootste worden en dat ze moeten regeren
dan zal het eindelijk eens duidelijk worden wat voor incapabel gespuis daar rondloopt en kunnen we hen de volgende keer de vergetelheid instemmen
enfin, als we nog kunnen stemmen tegen dan, da's natuurlijk de risico-factor in mijn geniale plan

Mc Mullem 12 juni 2004 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Citaat:

Oesje...

dan zal het eindelijk eens duidelijk worden wat voor incapabel gespuis daar rondloopt en kunnen we hen de volgende keer de vergetelheid instemmen
enfin, als we nog kunnen stemmen tegen dan, da's natuurlijk de risico-factor in mijn geniale plan

ze worden de grootste

gm10 12 juni 2004 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mc Mullem
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10

ze worden de grootste

let's hope so
als de burgeroorlog niet uitgebroken is, en de walen hebben de democratische waarden nog enigszins kunnen beschermen in belgie, dan kunnen we hen de volgende keer stemmen waar ze al al die tijd thuishoren: de vergeeput - en we leggen er een heel zwaar deksel op

De Prof 13 juni 2004 18:58

Citaat:

Oesje...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

C uit W 13 juni 2004 19:21

En allemaal gaan ze dezelfde blabla blijven gebruiken tegen het blok.
Ah ja, ze doen maar.
Bij een (de) tripartie gaan ze allemaal verliezen...

jodewa 13 juni 2004 19:25

Eigenlijk, laat het blok eens meedoen , samen met cd&v en groen.
Ze staan reeds zoveel jaren te roepen van aan de kant, laat ze eens bewijzen wat ze waard zijn voor de burger, ongeacht ze erop gestemd hebben of niet.
De rekening zal dan binnen enkele jaren gemaakt zijn en als ze loze beloftes inruilen voor loze oplossingen is het "adieu blok en de wind vanachter".
Want zeg nu eens eerlijk wat mogen we ander van cd&v verwachten behalve meer belastingen en een saai politiek landschap? :roll:

BartP 13 juni 2004 20:39

Dit is een zeer jammerlijke zaak voor Vlaanderen.
Vlaanderen zal in de hele wereld bekend raken als een onverdraagzame, racistische regio. Staks ben ik nog beschaamd om te vertellen dat ik Vlaming ben.

De kerktorenmentaliteit, kleingeestigheid en boerenkneuterigheid van Vlaanderen kan me recht evenredig meten met het succes van het Vlaams Blok.

En dan durft Antwerpen zich dan nog een cosmopolitische wereldstad noemen, laat me niet lachen. Het klagende bange blanke dorpje aan de Schelde dat nog nooit zijn eigen boontjes heeft kunnen doppen of zijn eigen problemen heeft kunnen oplossen is niet meer dan een kleingeestig boeredorp waar de racistische onverdraagzame partij van Miss Aardbij de populairste partij is.

Het is jammer dat mensen die voor het Vlaams Blok stemmen niet weten wat ze Vlaanderen aandoen op wereldniveau. Die mensen beseffen ook niet dat de wereld klein geworden is en dat we nu eenmaal niet alleen zijn in de wereld.

dorus 13 juni 2004 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Dit is een zeer jammerlijke zaak voor Vlaanderen.
Vlaanderen zal in de hele wereld bekend raken als een onverdraagzame, racistische regio. Staks ben ik nog beschaamd om te vertellen dat ik Vlaming ben.

De kerktorenmentaliteit, kleingeestigheid en boerenkneuterigheid van Vlaanderen kan me recht evenredig meten met het succes van het Vlaams Blok.

En dan durft Antwerpen zich dan nog een cosmopolitische wereldstad noemen, laat me niet lachen. Het klagende bange blanke dorpje aan de Schelde dat nog nooit zijn eigen boontjes heeft kunnen doppen of zijn eigen problemen heeft kunnen oplossen is niet meer dan een kleingeestig boeredorp waar de racistische onverdraagzame partij van Miss Aardbij de populairste partij is.

Het is jammer dat mensen die voor het Vlaams Blok stemmen niet weten wat ze Vlaanderen aandoen op wereldniveau. Die mensen beseffen ook niet dat de wereld klein geworden is en dat we nu eenmaal niet alleen zijn in de wereld.

Wat écht jammer is, is dat jij zo weinig weet van de wereld, dat je dergelijke onzin durft ventileren.
De VB-overwinning is voor buitenlanders een garantie van stabiliteit, beroepsernst en toegewijde arbeid.
Als iets of iemand Vlaanderen heeft schade toegebracht in het buitenland, dan zijn het de schertsfiguren als Vd Brande, Dehaene, Verhofstadt, Somers etc.

ONL4531 13 juni 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mc Mullem
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie

pfffff claire bijzitter, en 30 agenten om haar te beschermen. Madam zou beter in haar kot blijven en 1 agent als bijzitter laten werken. Dan hebben we 29 Agenten meer om de criminaliteit aan te pakken.

Te beginnen met de loshandige VB-ers?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be