![]() |
Di Rupo, wordt premier van de Verenigde Staten van Belgie
Di Rupo is hard op weg, om een akkoord te maken voor de Verenigde Staten van Belgie.
Nederland is al en Verenigd Koninkrijk ( met de caraibische gebieden)en nu wordt ook Belgie een Verenigd Koninkrijk. Het verschil is alleen, dat Albert de laatste koning wordt ,want na de volgende federale verkiezingen zal het land gesplitst worden. NV-A groet en groeit..... |
Kan je ook de euromillions nummers voor deze week eens doorsturen?
|
Ik zou toch de volgende peiling eens willen afwachten... Onderschat de domheid van het kiesvee niet
|
Citaat:
|
Elio eerste minister ? de engelse sensatiebladen zijn hun artikelen al aan het klaar maken, het schaamrood zal ons op het gezicht staan, ik zie de titels al voor mij,
nog afgezien hij onze taal zo radbraakt, maar de rest ..... |
Citaat:
Curieus hoe lang die regering (als ze er wel komt) zal zitten...??:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook daar is het in de doofpot gestoken. De macht van het Belgische/Europese establishment is gigantisch hoor...remember "Blanke koning, rood rubber, zwarte dood"... |
reden
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk je dat de franstaligen met Di Rupette zullen doen wat Leterme gedaan hebben? De verzamelde pers zullen weer hun zegebulletins kunnen verspreiden. |
Citaat:
|
Vlaanderen zegt NEE tegen Di Rupo als premier. Een premier die de taal van de meerderheid nog niet eens fatsoenlijk kan spreken is totaal onbekwaam. En dat moet het land de volgende 3 jaar in stand houden? Met dan nog zo'n flutstaatshervorming? Veel succes...
|
Citaat:
T'zal rap gedaan zijn met de goede nieuws show en de koete sfeer. Ben benieuwd of het kiesvee dan nog zo dom is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
met welk nieuws komt gij nog af ;-)
|
Citaat:
ze hebben schrik om nog meer klop te krijgen, dus proberen ze nieuwe verkiezingen zo veel mogelijk uit te stellen om nog één keer de macht te hebben vooralleer ze volledig worden weggestemd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be