Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Klacht indienen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160977)

suqar_7loe 28 september 2011 17:24

Klacht indienen

Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

Marxmannetje 28 september 2011 17:25

Wat is je klacht wel als ik vragen mag?

Cynara Cardunculus 28 september 2011 17:25

En wij mogen de aard van uw klacht niet weten?

Nynorsk 28 september 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715923)
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.

ik lijk wel op 'volgende' te kunnen drukken.
al eens een andere browser geprobeerd?

suqar_7loe 28 september 2011 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5715924)
Wat is je klacht wel als ik vragen mag?

Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

suqar_7loe 28 september 2011 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5715927)
ik lijk wel op 'volgende' te kunnen drukken.
al eens een andere browser geprobeerd?

Vreemd. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt gewoon niet. Maar dat zal me er niet van weerhouden niets te doen.

Nynorsk 28 september 2011 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715935)
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

8O8O8O

owkeeeey 8O

Cynara Cardunculus 28 september 2011 17:33

Citaat:

In ieder geval voor doktersattest zorgen. Eventuele schade verhalen.

Nynorsk 28 september 2011 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715937)
Vreemd. Ik heb vanalles geprobeerd en het lukt gewoon niet. Maar dat zal me er niet van weerhouden niets te doen.

Ik zou zeggen: geef me je gegevens en ik doe het voor jou, maar ik denk dat ge dat niet gaat willen ;-)
Op welke pagina blijf je vastzitten?

Xenophon 28 september 2011 17:33

Citaat:

:D

suqar_7loe 28 september 2011 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5715943)
8O8O8O

owkeeeey 8O

Bedankt voor je tip. Het is gelukt.

Steve_M 28 september 2011 17:34

Citaat:

Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door.

Zat de rest van je ma binnen of buiten de bus?

Citaat:

Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.
Oh, laat maar.

Nynorsk 28 september 2011 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715949)
Bedankt voor je tip. Het is gelukt.

Ah, goed. En zoals dingske* zegt: naar de dokter dermee, en foto's pakken enzo. Zoiets is echt ZOOO fout.

* ik heb nie bekeken wie het schreef

suqar_7loe 28 september 2011 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5715946)
In ieder geval voor doktersattest zorgen. Eventuele schade verhalen.

Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

Cynara Cardunculus 28 september 2011 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715955)
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

normaal ga je niet voor een rood armke naar de dokter. In dit geval is het een ongeval met een lijnbus en moet je kunnen aantonen dat je naar de dokter bent geweest die vastgesteld heeft dat je een rood armke hebt als gevolg van dat gebeuren op de bus. Indien er morgen complicaties optreden (ontstekingen, embolie of hoe heet dat ding) dan moet je dus wel bewijsmateriaal kunnen voorleggen.

suqar_7loe 28 september 2011 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5715948)
:D

Is dat grappig soms?

Rio 28 september 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715955)

Gelukkig is het nog "goed" afgelopen. Sommige (bus)chauffeurs moeten toch eens dringend een mentaliteitsbijsturing ondergaan.

Ik zou ook een doktersattest aanraden. Wanneer er een vorm van schadevergoeding bij komt kijken is de kans groter dat de chauffeur in kwestie erover wordt aangesproken en de kans kleiner dat uw klacht wordt geseponeerd of gesorteerd voor de statistieken.

suqar_7loe 28 september 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rio (Bericht 5715976)
Gelukkig is het nog "goed" afgelopen. Sommige (bus)chauffeurs moeten toch eens dringend een mentaliteitsbijsturing ondergaan.

Ik zou ook een doktersattest aanraden. Wanneer er een vorm van schadevergoeding bij komt kijken is de kans groter dat de chauffeur in kwestie erover wordt aangesproken en de kans kleiner dat uw klacht wordt geseponeerd of gesorteerd voor de statistieken.

Dat denk ik ook ja. Mij gaat het meer om het feit dat die mens eens moet beseffen dat zulk nonchalant gedrag niet door de beugel kunnen. Dit soort gevaarlijke mensen zijn gewoon niet bekwaam om mensen te vervoeren.

Xenophon 28 september 2011 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715972)
Is dat grappig soms?

Het leken me toch "Comedy Capers" toestanden.

Zie je echt hier het grappige niet van in?

suqar_7loe 28 september 2011 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5715947)
Ik zou zeggen: geef me je gegevens en ik doe het voor jou, maar ik denk dat ge dat niet gaat willen ;-)

Het is ondertussen gelukt. Net een bevestigingsmail ontvangen.
Mijn naam ken je ondertussen wel al. En mijn mail zou ik je met een gerust hart kunnen pmen hoor ;-) Maar bon, het zal niet meer nodig zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be