![]() |
Klacht indienen
Ik zou graag een klacht indienen op de site van de lijn. Ik heb het 'voorval' beschreven en nu kan ik niet op 'volgende' drukken om naar het volgend tabblad over te gaan. Doen die mensen dat nu expres zodat mensen geen klacht kunnen indienen of hoe zit het? Ik word hier enorm pist van en als ik mijn klacht deze avond niet heb ingediend via de site dan dien ik hem wel in via de politie.
|
Wat is je klacht wel als ik vragen mag?
|
En wij mogen de aard van uw klacht niet weten?
|
Citaat:
al eens een andere browser geprobeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
owkeeeey 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Op welke pagina blijf je vastzitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
* ik heb nie bekeken wie het schreef |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook een doktersattest aanraden. Wanneer er een vorm van schadevergoeding bij komt kijken is de kans groter dat de chauffeur in kwestie erover wordt aangesproken en de kans kleiner dat uw klacht wordt geseponeerd of gesorteerd voor de statistieken. |
Citaat:
|
Citaat:
Zie je echt hier het grappige niet van in? |
Citaat:
Mijn naam ken je ondertussen wel al. En mijn mail zou ik je met een gerust hart kunnen pmen hoor ;-) Maar bon, het zal niet meer nodig zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be