![]() |
Sociale woningen voor rijken:
Sociale woningen voor rijken: :lol::lol::lol:
62.000 Vlamingen wachten op een sociale woning. Maar horen zij daar wel allemaal thuis? Mercedes Van Volcem (Open VLD): ‘Als we de 10 procent hoogste inkomens laten vertrekken, komen er in één klap 14.000 sociale woningen vrij.’ http://www.knack.be/nieuws/belgie/so...ter-28-09-2011 |
Citaat:
Momenteel betaalt de staat per huurder 317 EUR per maand aan de sociale huisvestingsmaatschappij. |
Citaat:
750€ gemiddeld per maand dop. |
De sociale woningen zijn te schoon, modern, ruim en te comfortabel geworden, de rijkjes komen er op af.
Misschien de sociale woningen eenvoudiger, kleiner, simpeler en slechter gelegen maken. Ieder zijn rang en stand, dat was de bedoeling van het liberalisme. Of is de middenstand achteruit gegaan en sneller tevreden? :lol::lol::lol: |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=eno2;5716322]
Citaat:
1. Sociale woningen voor de rijkjes. 2. Sociale woningen voor de armen. En de rijkjes zijn tevreden, wat wil je meer? :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Mijn roze bril filtert de rijkjes automatisch uit!
|
Een rechts radicale roze bril, proberen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=corse;5716361]
Citaat:
Ik had geen geld en ik heb het zelfs vermeden vanuit de onderkant |
Citaat:
De huidige en toekomstige politieke situatie gaat ervoor zorgen dat de middenstand verdwijnt. Enkel rijk en arm zal overblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijke mensen! waar? waar? :lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ge een profiteur bent! :lol: Je bent een luis in de vacht van onze samenleving. :lol: |
Citaat:
Gisteren heb ik het afgrijselijk wijf van de sossen, mevr de minister Freya Vandenbossche, horen repliceren tijdens de tv-uitzending Villa Politica, vanuit het Vlaams Parlement. Ze gaf het voorbeeld van een werkloze alleenstaande vrouw met één kindje ten laste, die al een tijd op de wachtlijst voor een sociale woning stond. Op een bepaald ogenblik aanvaardde zij een job als poetsvrouw (rijkelijk betaald ??) en ... wegens te hoge inkomsten voor haar situatie werd ze van de wachtlijst gezwierd. Blijft gij dan maar doorzagen over uw rijkjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be