![]() |
Agent krijgt slaag bij boerkacontrole
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...=all#rcomments
!!!! Halloooow !!!! Zo iemad bewijstdat dienie goe snik is + crimineeel is !!!! Hijlaaat duidelijk merkne geenrespekt voor langearm derwet tehebben !! Zo iemandkrijgt vanmij geeen respektmeer !!!! Ook Waaromoet zijn vrouwnaaar huis ?? ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben een wapen maar mogen niet schieten.
Voor elk gebruik van een wapen moeten ze uitgebreid komen vertellen wat er juist gebeurt was. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Soms moet men de broekinhoud controleren... |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou mij in deze islamofiele gekke tijden trouwens niet verbazen dat men die boerkadraagster vroeg of laat ook tot 'feministe' bombardeert net zoals haar hoofddoekdragende zusters, die deze titel reeds mogen dragen. |
Jammerlijk feit maar dat komt er van natuurlijk als ge onnodige verbodjes instelt.
|
Verbodjes is ook iets waar Moslims goed in zijn, maar dan vooral intern. Ik vind dat het met de vrijheid nog tamelijk goed meevalt als een boerka en een niqaab niet mag, maar een chador en hijaab wel. Maar goed, religieus zijn heet een argument van autoriteit te zijn.
Uiteindelijk ben ik zelf ook tegen het verbod, desondanks. |
Citaat:
Of laat het maar zitten. Ongelovigen hebben zich niet te moeien met verbodjes opgelegd door één of ander spook ;-) |
Zeer spijtig voor de agent in kwestie, maar het enige positieve aan de zaak is dat heetgebakerde middeleeuwse ventjes zoals de agressieve echtgenoot ervoor zorgen dat boerka's nog meer in een negatief daglicht komen te staan.
En dus nòg minder maatschappelijk aanvaard zullen worden. |
Citaat:
Ik ben alleszins blij niet geboren te zijn uit Moslimouders die belijdend zijn. Ik zou ofwel moeten liegen op dagelijkse basis of breken met mijn familie. Qua vrijheid van religie hebben we weinig van veel Moslims te leren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die twee moeten ze gewoon mee klikken-en-klakken buitenzwieren.
Zo simpel is dat. Niks geldboete of taakstraf, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk is het niet om te lachen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be