Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Agent krijgt slaag bij boerkacontrole (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161001)

cookie monster 29 september 2011 14:32

Agent krijgt slaag bij boerkacontrole

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...=all#rcomments

!!!! Halloooow !!!!
Zo iemad bewijstdat dienie goe snik is + crimineeel is !!!!
Hijlaaat duidelijk merkne geenrespekt voor langearm derwet tehebben !!
Zo iemandkrijgt vanmij geeen respektmeer !!!!
Ook Waaromoet zijn vrouwnaaar huis ??

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door www.gva.be reactie, 29 september '11 om 11:24
Die politiemannen hebben 100% gelijk iedereen die over straat loopt moet herkenbaar zijn ! Die burka of nikap hebben niks te maken met het geloof het is een traditionele kledij heeft niks te maken met islam .

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door www.gva.be reactie, 29 september '11 om 11:49
Deze persoon laat duidelijk blijken dat de wetten en regels van dit land niet voor hem zijn gemaakt. Hij heeft ook blijkbaar problemen met de personen die wettelijk de toelating hebben om de wet te laten respecteren en er controle op uit te oefenen.

(rest nie geciteerd)

Zwitser 29 september 2011 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 5717291)

Wat mij verbaasd is dat die Politieagent zoveel slaag kreeg dat hij werkonbekwaam is. Zijn politieagenten dan niet gewapend?

Bobke 29 september 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 5717369)
Wat mij verbaasd is dat die Politieagent zoveel slaag kreeg dat hij werkonbekwaam is. Zijn politieagenten dan niet gewapend?

Mogen ze dan schieten ?

Steve_M 29 september 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5717381)
Mogen ze dan schieten ?

De gemiddelde flik loopt er tegenwoordig bij als Batman: telescopische matrak, pepperspray, tactische handschoentjes ... Maar dat helpt natuurlijk maar weinig als de drager van al die spullen fysiek zwak en in slechte conditie is.

hurricane 29 september 2011 15:41

Ze hebben een wapen maar mogen niet schieten.
Voor elk gebruik van een wapen moeten ze uitgebreid komen vertellen wat er juist gebeurt was.

Rudy 29 september 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 5717291)
Agent krijgt slaag bij boerkacontrole

Die boerka hoeft niet te worden gecontroleerd. Ik zou ook niet graag hebben dat mijn broek wordt gecontroleerd.

Egmond Codfried 29 september 2011 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5717663)
Die boerka hoeft niet te worden gecontroleerd. Ik zou ook niet graag hebben dat mijn broek wordt gecontroleerd.

Soms moet men de broekinhoud controleren...

Xenophon 29 september 2011 18:27

Citaat:

Om het met de woorden van de rechter te zeggen, boerka's zijn een gevaar voor de maatschappij en dienen streng beteugeld.

smiley 29 september 2011 19:33

Citaat:

Uw verboden bivakmuts aftrekken is niet hetzelfde als uw broek afsteken. Scheefgetrokken vergelijking om alweer zijn troetelkinderen, die zich alweer misdragen, te verdedigen.

Het zou mij in deze islamofiele gekke tijden trouwens niet verbazen dat men die boerkadraagster vroeg of laat ook tot 'feministe' bombardeert net zoals haar hoofddoekdragende zusters, die deze titel reeds mogen dragen.

suqar_7loe 29 september 2011 20:03

Jammerlijk feit maar dat komt er van natuurlijk als ge onnodige verbodjes instelt.

Weyland 29 september 2011 20:06

Verbodjes is ook iets waar Moslims goed in zijn, maar dan vooral intern. Ik vind dat het met de vrijheid nog tamelijk goed meevalt als een boerka en een niqaab niet mag, maar een chador en hijaab wel. Maar goed, religieus zijn heet een argument van autoriteit te zijn.

Uiteindelijk ben ik zelf ook tegen het verbod, desondanks.

suqar_7loe 29 september 2011 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5717811)
Verbodjes is ook iets waar Moslims goed in zijn, maar dan vooral intern.

Noem zo eens een onnodig verbodje op?

Of laat het maar zitten. Ongelovigen hebben zich niet te moeien met verbodjes opgelegd door één of ander spook ;-)

kiko 29 september 2011 20:09

Zeer spijtig voor de agent in kwestie, maar het enige positieve aan de zaak is dat heetgebakerde middeleeuwse ventjes zoals de agressieve echtgenoot ervoor zorgen dat boerka's nog meer in een negatief daglicht komen te staan.

En dus nòg minder maatschappelijk aanvaard zullen worden.

Weyland 29 september 2011 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717820)
Noem zo eens een onnodig verbodje op?

Of laat het maar zitten. Ongelovigen hebben zich niet te moeien met verbodjes opgelegd door één of ander spook ;-)

De Islam is een allesverbiedende religie en bedacht door een sterfelijke mens die een politiek middel zocht. Dat jij gelovig bent in de Islam maakt jou alleen gehersenspoeld in de waan. ;)

Ik ben alleszins blij niet geboren te zijn uit Moslimouders die belijdend zijn. Ik zou ofwel moeten liegen op dagelijkse basis of breken met mijn familie. Qua vrijheid van religie hebben we weinig van veel Moslims te leren.

kiko 29 september 2011 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5717826)
De Islam is een allesverbiedende religie en bedacht door een sterfelijke mens die een politiek middel zocht. Dat jij gelovig bent in de Islam maakt jou alleen gehersenspoeld in de waan. ;)

Een sterfelijke mens waarvan het nog niet eens zeker is dat deze werkelijk bestaan heeft.

suqar_7loe 29 september 2011 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5717832)
Een sterfelijke mens waarvan het nog niet eens zeker is dat deze werkelijk bestaan heeft.

En toch houdt hij jullie dag en nacht bezig. Bon, terug ontopic.

stropke 29 september 2011 20:18

Die twee moeten ze gewoon mee klikken-en-klakken buitenzwieren.
Zo simpel is dat.
Niks geldboete of taakstraf, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

suqar_7loe 29 september 2011 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5717845)
Die twee moeten ze gewoon mee klikken-en-klakken buitenzwieren.
Zo simpel is dat.
Niks geldboete of taakstraf, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Waarom hebben ze hier niks te zoeken?

kiko 29 september 2011 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717838)
En toch houdt hij jullie dag en nacht bezig. Bon, terug ontopic.

Eh, niet echt. Als ik er al eens aan denk, zo één keer per half jaar, bedenk ik steeds hoe grappig het is dat het gezwets van een gefantaseerde, moordzuchtige, stelende ouwe lul mensen eeuwen later nog steeds ernstig genomen wordt door de minder stabielen onder ons.

Maar eigenlijk is het niet om te lachen.

suqar_7loe 29 september 2011 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5717864)
Eh, niet echt. Als ik er al eens aan denk, zo één keer per half jaar, bedenk ik steeds hoe grappig het is dat het gezwets van een gefantaseerde, moordzuchtige, stelende ouwe lul mensen eeuwen later nog steeds ernstig genomen wordt door de minder stabielen onder ons.

Maar eigenlijk is het niet om te lachen.

Jij misschien niet. De doorsnee-forummer wel. Check de draden maar eens die hier dagelijks worden geopend. Mohammed (vzmh) houdt vriend en vijand bezig! Met mensen als sdx, sus, smiley en circe op kop.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be