![]() |
Onderhandelingen bevoegdheden en ger. arr. BHV verlopen moeizaam
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...ngen_donderdag
het was te denken. de FR willen knibbelen aan de borrelnootjes. |
Citaat:
|
Hoe durven ze. Die drie wegcodes zijn essentieel voor ons land.
|
Citaat:
|
Zitten ze weer vast?:roll:
Franstalige rechters in Halle-Vilvoorde... Waarom geen vlaamse rechters in nijvel??:x Ik hoop dat de vlamingen niet gaan toegeven, al vrees ik het ergste... |
Hop, CD&V, nog wat dieper bukken!
|
Citaat:
|
Nja als CD&V'ers op Franstalige zenders gaan pleiten tegen de regionalisering van de wegcode en Turtelboom laat weten dat ze de regionalisering van brandweer en civ berscherming niet ziet zitten dan is het wel iets anders dan 'Franstaligen willen beknibbelen op borrelnootjes.'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zogenaamde borrelnootjes zijn pure Vlaams-nationale diefstal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoelang zal het duren eer de koning wordt opgeroepen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als men in de rand mag kiezen, dan moet iedereen overal in België mogen kiezen!!!
Zijn ze in de rand zo crimineel dat ze vaak een rechtbank nodig hebben??? |
Onderhandelingen bevoegdheden en ger. arr. BHV verlopen moeizaam
hmmmm..denk je? Ik geloof er niks van...wederom spielerei en opgezette acteertruckjes. De 'nederlands sprekende' onderhandelaars gaan hun broek volledig laten zakken in het 4de luik van de onderhandelingen; het sociaal economische... Ze creeren nu via de media de reden waarom ze dit gaan doen...ze gaan voor BHV nog meer moeten opofferen...wedde |
Als ik de pers mag geloven, is men aan het bespreken waar de franstalige rechters moeten komen die de 'juridische bescherming voor de franstaligen van Halle-Vilvoorde' moeten bieden. Dat betekent dat de Vlamingen weeral veel te veel hebben toegegeven.
Waarom zouden franstaligen in Halle-Vilvoorde rechtspraak in het Frans moeten hebben? Belangrijk daarbij is dat in een rechtzaak er nooit één partij is. En het is de verdediging, de gedaagde, die de keuze van taal zou mogen maken. Concreet betekent dat, dat als een franstalige inwoner van Vilvoorde, een gemeente zonder faciliteiten, inbreekt bij zijn nederlandstalige buur, dan zou die franstalige mogen eisen dat slachtoffer, getuigen, politie, advocaten en rechter zich aanpassen aan zijn taal! Stop die waanzin! |
Citaat:
(en dan volgt nu ongetwijfeld een lange stilte) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be