Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161012)

Egmond Codfried 29 september 2011 18:30

Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld!

Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen in mijn woning door het omhoogpompen van gelantine in de afvoer, waardoor de zaak verstopt, en daarna water; met als resultaat een overstroming. In de afgelopen twee weken, in het fonteintje op het toilet waar ik allen mijn handen was, vond ik al tweemaal een stuk harde, witte gelantine, reukloos, met zelfs de ribbeltjes van de syphon erop zichtbaar. Het is ook niet kapot te drukken met de vingers, het is gewoon een harde klomp met een rafelige oppervlakte. Dus niet de gewone smurrie bij verstopping, en dat tweemaal in twee weken tijd. Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben. Wat kan ik doen?

Macchiavelli 29 september 2011 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5717672)
Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen in mijn woning door het omhoogpompen van gelantine in de afvoer, waardoor de zaak verstopt, en daarna water; met als resultaat een overstroming. In de afgelopen twee weken, in het fonteintje op het toilet waar ik allen mijn handen was, vond ik al tweemaal een stuk harde, witte gelantine, reukloos, met zelfs de ribbeltjes van de syphon erop zichtbaar. Het is ook niet kapot te drukken met de vingers, het is gewoon een harde klomp met een rafelige oppervlakte. Dus niet de gewone smurrie bij verstopping, en dat tweemaal in twee weken tijd. Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben. Wat kan ik doen?

Naar een psychiater gaan?

Mambo 29 september 2011 19:02

Onmogelijk.

eno2 30 september 2011 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5717706)
Onmogelijk.

Dat mag hier allemaal

Egmond Codfried 30 september 2011 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5717706)
Onmogelijk.

In Nederland zijn hele directies van de grootste ondernemingen aangeklaagd vanwege het vormen van een criminele organisatie. Het is niet ongewoon dat verhuurders soms een scheve schaats rijden in hun ijver om geld te verdienen en om een huurder weg te pesten.

Tashunka 30 september 2011 11:16

Citaat:

Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben

Volgens mij heeft die mens overschot van gelijk...

Anna List 30 september 2011 11:17

ik denk dat jij teveel zeep gebruikt

eno2 30 september 2011 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718566)
In Nederland zijn hele directies van de grootste ondernemingen aangeklaagd vanwege het vormen van een criminele organisatie. Het is niet ongewoon dat verhuurders soms een scheve schaats rijden in hun ijver om geld te verdienen en om een huurder weg te pesten.

Maar hoe verwonderlijk dat hij je weg wil!8O

K&K

Egmond Codfried 30 september 2011 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718573)

Twee keer in twee weken, een keiharde brok, wit spul. Mijn eerste gedachte was dat aliens een monster aan het uitbroeden waren in mijn syphon.

Raf 30 september 2011 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718586)
Twee keer in twee weken, een keiharde brok, wit spul. Mijn eerste gedachte was dat aliens een monster aan het uitbroeden waren in mijn syphon.

:lol: :lol: :lol:

Jammer dat jouw humor niet meer gesmaakt wordt op dit forum...

Mambo 30 september 2011 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718566)

Ik zeg niet dat dit niet waar is.
Maar ik zeg dat het quasi onmogelijk is iets in de afvoer omhoog te pompen tot op die plaats voorbij de sifon.
En dan nog een harde brij.

Macchiavelli 30 september 2011 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718586)

Heb je al eens geprobeerd om de haarballen uit je sifon (zo spel je dat) te vissen en dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om gootsteenontstopper te gebruiken?

groene flamingant 30 september 2011 18:54

Citaat:

Waarom kom jij toch altijd van die rare problemen tegen?

Mambo 30 september 2011 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5719284)
Heb je al eens geprobeerd om de haarballen uit je sifon (zo spel je dat) te vissen en dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om gootsteenontstopper te gebruiken?

Opgelet met zoutzuur hé.
Vandaag iemand geweten waarvan het zoutzuur terug gekeerd is en allemaal in zijn gezicht gevlogen. Hij ligt nu met zeer ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Mogelijks blind ook.

Mambo 30 september 2011 19:00

Trouwens de meeste sifons kan je onderaan losdraaien. Je draait het dus los en spoelt het vuil ergens in weg en draait het er terug op.
En anders verkopen ze die in de brico.

Macchiavelli 30 september 2011 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5719293)
Opgelet met zoutzuur hé.
Vandaag iemand geweten waarvan het zoutzuur terug gekeerd is en allemaal in zijn gezicht gevlogen. Hij ligt nu met zeer ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Mogelijks blind ook.

Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Is hij met zijn gezicht boven de afvoer gaan hangen of zo?

Macchiavelli 30 september 2011 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5719300)
Trouwens de meeste sifons kan je onderaan losdraaien. Je draait het dus los en spoelt het vuil ergens in weg en draait het er terug op.
En anders verkopen ze die in de brico.

Precies. En anders zijn er nog de plopper en voor de zwaardere gevallen de metalen ontstoppingsveer.

Mambo 30 september 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5719318)
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Is hij met zijn gezicht boven de afvoer gaan hangen of zo?

Blijkbaar. En waarschijnlijk een hele fles ineens er in gekapt?
Naar men zegt zat er ergens een prop die ineens opengeklapt is en waardoor alles is terug gekeerd.
Veel meer weet ik er ook nog niet van.

't is een werkongeval en het werk verbood om er mee te werken maar gaf het wel aan al het personeel voor onderhoud en herstellingen en dergelijke mee te doen.
Dus hoe gaan ze dat nu weeral oplossen?

Alboreto 1 oktober 2011 13:38

Citaat:

Het zoveelste verzinsel van u, Egmond?

Alboreto 1 oktober 2011 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718573)

Ik dacht eerder een teveel aan andere 'stoffen'

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be