![]() |
Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld!
Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen in mijn woning door het omhoogpompen van gelantine in de afvoer, waardoor de zaak verstopt, en daarna water; met als resultaat een overstroming. In de afgelopen twee weken, in het fonteintje op het toilet waar ik allen mijn handen was, vond ik al tweemaal een stuk harde, witte gelantine, reukloos, met zelfs de ribbeltjes van de syphon erop zichtbaar. Het is ook niet kapot te drukken met de vingers, het is gewoon een harde klomp met een rafelige oppervlakte. Dus niet de gewone smurrie bij verstopping, en dat tweemaal in twee weken tijd. Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben. Wat kan ik doen?
|
Citaat:
|
Onmogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat jij teveel zeep gebruikt
|
Citaat:
K&K |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat jouw humor niet meer gesmaakt wordt op dit forum... |
Citaat:
Maar ik zeg dat het quasi onmogelijk is iets in de afvoer omhoog te pompen tot op die plaats voorbij de sifon. En dan nog een harde brij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag iemand geweten waarvan het zoutzuur terug gekeerd is en allemaal in zijn gezicht gevlogen. Hij ligt nu met zeer ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Mogelijks blind ook. |
Trouwens de meeste sifons kan je onderaan losdraaien. Je draait het dus los en spoelt het vuil ergens in weg en draait het er terug op.
En anders verkopen ze die in de brico. |
Citaat:
Is hij met zijn gezicht boven de afvoer gaan hangen of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
Naar men zegt zat er ergens een prop die ineens opengeklapt is en waardoor alles is terug gekeerd. Veel meer weet ik er ook nog niet van. 't is een werkongeval en het werk verbood om er mee te werken maar gaf het wel aan al het personeel voor onderhoud en herstellingen en dergelijke mee te doen. Dus hoe gaan ze dat nu weeral oplossen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be