![]() |
Het begin van het einde: de kleintjes beginnen te dreigen!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111001_038
Citaat:
|
Omg, die akkoorden zijn allemaal slechts mondelinge afspraken.. Waar gaan we dat schrijven?8O
Voor mij is het duidelijk: ze hebben de hele tijd maar alsof gedaan, maar eigenlijk zitten ze nog geen moer voorruit. |
Citaat:
iets op bierkaartjes of servetten en daarna komt er een mooi getikte tekst van "het akkoord", dan weeral later in een wettekst gegoten wordt. Groen! heeft groot gelijk : "men" moet deze partij niet proberen te behandelen als voetveeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft in het verleden al meermaals gewerkt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat de "rijkere" middenstand zich massaal in de Ardennen gaat vestigen en de "luie werkloze Walen" emigreren uit hun failiiete land naar het meetjesland of zo.. Prognose ??? |
Als er hier geen wetteksten over bestaan dan bestaan in mijn ogen die akkoorden niet...
|
Citaat:
|
Laten we eerlijk zijn: dit is een monstercoalitie...
wat heeft VLD te zoeken in een belastingsregering? wat hebben de groenen te zoeken bij een communautair akkoord zonder regeringsdeelname? het staat in de sterren geschreven dat dit voor problemen zal zorgen... we gaan nog mooie dagen beleven |
Citaat:
Als we het aantal stemmen gaan vergelijken tussen Groen en N-VA , vind ik dat de groen nogal wat noten op hun zang hebben :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk aan de borrelnootjes... Stond op papier, was akkoord over, nooit uitgevoerd, en de Franstaligen willen er al op terugkomen... Hoe moet je met zo'n bedriegers een akkoord sluiten ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be