Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Het "liefje" en ge"zoetje" door Raf (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16111)

Akkersloot 13 juni 2004 09:46

Ik wil niet door Raf met "liefje" en "zoetje" aangesproken worden. Ligt dat aan mij of ergeren meer users zich daar aan.

FT 13 juni 2004 10:41

Ik heb 'ja' stemt, maar als iemand dat expleciet niet wil, is het stijlvol van U om dat dan ook niet meer te doen bij hem of haar.

Distel 13 juni 2004 14:37

Stoor u daar toch niet aan, schatje. :wink:

Beer 13 juni 2004 14:46

Ik stoor er mij ook niet aan,waarom moest die persoon mij zien hij zou geen liefje of schatje,gemeend durven zeggen.En raf mag tegen mij gelijk wat zeggen,ik weet wie ik ben :lol:

Akkersloot 13 juni 2004 15:08

Wat misschien ook scheelt is dat ik die persoon geen enkele zinnige opmerking heeft zien maken. Summon is zijn opmerking onder "geen islamlessen op Sint Willibrods College" dat "leraren weten dat kinderen lastig kunnen zijn en moeten daar dan ook nooit over klagen, moeten ze maar geen leraar worden".

Ik ga me niet verlagen door bijvoorbeeld moslima's met "schatje", "liefje" of "zoetje" aan te spreken. Zou immers het zelfde zijn als wat die troll doet.

Maar ja. Volgens een moderator heeft hij al twee waarschuwingen. Bij drie waarschuwingen ligt hij er uit. Een moderator heeft mij geadviseerd wanneer iemand iemand die tegen de islam is een racist noemt op de blauwe knop te drukken. Inmiddels heeft hij al weer twee keer die opmerking heeft gemaakt. Ik neem aan dat ik zo van hem af ben.

Beer 13 juni 2004 15:35

Akkerloot wat u zegt over de islam ,geef ik u volkomen gelijk.Iemand die dit betwist is voor Raf een racist.Maar van dat liefje en schatje dat zou ik zo maar laten,raf heeft meschien nog geen vriendt,en zoek hij er meschien een ,met zijn schatje,en liefje gedoe

Aangebrande Phönix 13 juni 2004 16:33

What the hell?

Zou een negatief antwoord van deze peiling mij dan verbieden om anderen minkozend aan te spreken?

Ik denk dat er wel wat zwaardere scheldnamen in omloop zijn (te beginnen met troll). Omdat jij niet er niet tegen schijnt te kunnen dat onze Raf net dezelfde tactiek toepast als zowat 3/4 van dit forum, zij het wat origineler, moet er maar een (deontologische) regel tegen komen?

Vergeet het, lustspeeltje, deze poll is waardeloos, regel het met onze Raf in der minne of verdraag het onderwerp te zijn van zijn dagdromen.

Akkersloot 13 juni 2004 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
What the hell?

Zou een negatief antwoord van deze peiling mij dan verbieden om anderen minkozend aan te spreken?

Als de persoon in kwestie nou niet minkozend aangesproken wil worden ? Als hier op dit forum een overtuigde moslima verschijnt ga ik haar toch ook niet aanspreken met "liefje" en "zoetje". (Ik heb namelijk betere argumenten dan die Raf :lol: ).
Citaat:

Ik denk dat er wel wat zwaardere scheldnamen in omloop zijn (te beginnen met troll).
Een troll is iemand die mensen alleen maar op stang wil jagen. Zoals met de zin "leraren weten dat kinderen lastig kunnen zijn en moeten daar dan ook nooit over klagen, moeten ze maar geen leraar worden". Zoiets kan een weldenkend mens immers niet menen.
Citaat:

Omdat jij niet er niet tegen schijnt te kunnen dat onze Raf net dezelfde tactiek toepast als zowat 3/4 van dit forum, zij het wat origineler
Nou als niet-homo ga ik mannelijke users echt niet aanspreken met liefje of zoetje hoor. Dus een kwestie van orginaliteit is het niet
Citaat:

Vergeet het, lustspeeltje, deze poll is waardeloos, regel het met onze Raf in der minne of
In den minne regelen is bij Raf niet van toepassing. Eerder zei hij nog toe om mensen die tegen de islam zijn geen racisten te noemen. Maar hij is al twee keer in de fout gegaan.

Akkersloot 13 juni 2004 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
In den minne regelen is bij Raf niet van toepassing. Eerder zei hij nog toe om mensen die tegen de islam zijn geen racisten te noemen. Maar hij is al twee keer in de fout gegaan.

Hier dus
Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als je het heel lief vraagt misschien...

Wil je alsjeblieft mensen die anti-islam zijn geen racisten noemen ?

Dies 13 juni 2004 19:24

Moeilijke dag gehad?!

Akkersloot 13 juni 2004 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Moeilijke dag gehad?!

Nee hoor. Dat die fascistische rechters zich aan dat Gents arrest behoorlijk hun vingers hebben gebrand vind ik niet zo erg hoor.

Herman Desmedt ©HD 13 juni 2004 21:56

Lief zijn voor mekaar, (b)engeltjes !

Akkersloot 13 juni 2004 22:28

Ha mijn topic http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=17609 is dan gesloten door Jeroen. Ik was benieuwd dat het onder "nee, geen probleem" ook storm zou lopen als een irritante user een moslima continu "liefje" of "zoetje" zou noemen.

Jeroen 13 juni 2004 22:31

Citaat:

Ha mijn topic http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=17609 is dan gesloten door Jeroen. Ik was benieuwd dat het onder "nee, geen probleem" ook storm zou lopen als een irritante user een moslima continu "liefje" of "zoetje" zou noemen.

En deze sluit ik ook om dezelfde reden als die vorige.

Topics openen met alleen de reden andere gebruikers aan te vallen is niet meteen de bestaansreden van dit forum.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be