Dirk A |
2 oktober 2011 10:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
(Bericht 5721397)
BDW gaat EDR niet als Eerste Minister aanspreken maar als Mijnheer.
|
Ik zou hem aanspreken als mijnheer de verrader, kwestie van zijn eerlijk verdiende titel te honoreren. EDR zal nooit ten volle als eerste minister door de Vlamingen geaccepteerd worden.
Citaat:
Volgens hem is het de fout van EDR dat de Vlamingen in de minderheid zijn in een (eventuele) federale regering. BDW is al vergeten dat hij niet wilde meedoen en zodus de Vlamingen voor schut heeft gezet.
|
BDW heeft altijd willen meedoen, heeft verschillende keren EDR tot spoed aangemaand zelfs. EDR had alle voordeel om de onderhandelingen te vertragen. Hij is nu meer dan een half jaar bezig en heeft nog altijd geen regering. Enig idee waarom het schrijven van de nota EDR 2 maanden heeft moeten duren? Bovendien, was er in zijn nota geen enkel punt van de N-VA opgenomen, terwijl hij beweerde dat de N-VA mee in de regering moest zitten. En dan het gekonkelfoes met Gennez ... Zeer perfide zou ik dit noemen.
Citaat:
Hij schijnt ook niet te beseffen dat bijna een derde van de Vlaamse kiezers hem en zijn partij een mandaat hebben gegeven om te REGEREN en niet om te saboteren.
|
Inderdaad en hij roept ook regelmatig op om echt te regeren, bijvoorbeeld om de six-pack te stemmen in het parlement. Maar tja Vlaanderen moet niet alleen zorgen voor transfers, maar zijn economie moet bovendien ook nog eens kapot, en dit om de luchtkastelen van Di Rupo op te bouwen, die infeite bodemloze putten zijn, die constant gevuld moeten worden door de uitgezogen belastingsbetalers van België.
Citaat:
De NVA stelt zich aan als een bende snotapen die hun eigen speeltjes stuk maken om daarna de anderen de schuld te geven. Indien Vlaanderen opgezet is met dit soort kleingeestige hypocrieten zouden ze binnenkort wel eens met een grote kater kunnen wakker worden.
|
Ik dacht dat snotapen, zitten te mokken in een hoek of een half uur kwaad naar buiten lopen omdat ze het verbaal niet kunnen halen.
Ik dacht dat volwassen op een normaal manier aan tafel met elkaar kunnen spreken, zonder dat ze afzonderlijk moeten genomen worden of in groepen ingedeeld. Knappe nota toch, die al deze effecten teweeg brengt.
In ieder geval toch zeer amusant.
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
|