![]() |
Voor wie moet ik 325€ belastingen extra betalen
ik gebruik enkel de openbare weg om op te GAAN,ik heb geen auto,gebruik geen openbaar vervoer,neem niet deel aan het openbaar leven,toch moet ik betalen voor dingen waar ik niet om vraag,waarom is dat ????
|
PS ik verdien nog geen 1000€ met heel hard te werken
|
Citaat:
Zoals met een kind dat gepest wordt, waarom wordt het gepest? Omdat het dit toelaat. |
Citaat:
Maar het openbaar vervoer is nu eenmaal iets dat ze maar heel moeilijk kunnen privatiseren volgens mij. Daarom betaalt iedereen mee en mag iedereen er ook gebruik van maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De handelaar die goederen laat komen naar zijn winkel of magazijn heeft de openbare weg nodig. Als jij iets gaat kopen bij die handelaar ... |
1000 Euro met héél hard werken ?
Is het dan niet stilaan tijd dat je een andere job zoekt ? Want dat bedrag ligt zowat onder alle andere lonen, denk ik... |
Citaat:
|
On topic :
Voor de hond zijn kl... |
...uif.
|
Citaat:
Ofwel werkt ge niet fulltime ofwel laat ge u afzetten. |
Citaat:
Citaat:
Als jij bij de fiscale afrekening 325 € extra bedrijfsvoorheffing moet betalen op een loon van ongeveer 1000 € / maand betekent dit dat een sociaal secretariaat haar huiswerk niet goed heeft gedaan. |
Citaat:
|
Minimumlonen zijn netto minder waard dan doppen, vanwege de vele bijkomende kosten
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft Duveltje altijd met hand en tand volgehouden. Dat hij dan volhoudt. En de mensen die thuis moeten blijven omdat ze niet meer aan werk raken, met rust laat, ook al houden die per ongeluk netto meer over. |
Citaat:
Toch heb ik dikwijls ook het gevoel dat ik moet betalen voor de luxe van anderen. |
Citaat:
Dat vrijwilligerswerk bezorgt me haast dezelfde bijkomende kosten als gewoon werk zou doen (fatsoenlijke kleding, vervoer ...). Ik krijg er geen enkele compensatie voor, ik vind het nu ook geen reden om met mijn vrijwilligerswerk uit te scheiden maar serieus is het toch niet. |
Citaat:
Onkostenvergoeding zou je moeten kunnen krijgen. Maar ook zou iedereen moeten mogen werken, uitkering of niet. Als vrijwilliger of niet. Verdiensten aangeven natuurlijk, en verrekening maken. De regeling daarvan is te bepalen. Het gaat niet op de mensen te VERBIEDEN te werken. Werk is een RECHT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be