![]() |
Beste nieuws sinds jaren : Blackadder komt terug !
Alleen maar hopen dat Atkinson geen tik overgehouden heeft van zijn Mr. Bean dinges.
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...op-komst.dhtml :cheer: |
:cheer: blèk èèèèèder, blèk èèèèder :cheer:
|
Zou Hugh "Dr House" laurie ook meedoen?
|
Citaat:
8O :cheer: :cheer: :cheer: :cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: :cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Dat is inderdaad fantastisch nieuws !
Laat maar komen !!!!!!:cheer: |
Citaat:
|
:cheer:
|
Dat is eigenlijk weer een goeie reden om een pint te drinken, he :-P
8-) |
Laten we hopen, t'is nog nie zeker.
|
Wou er net zelf een topic over aanmaken.
Hooray! :cheer: ![]() |
Lord Flasheart: All right men, let's do-oo-oo it! The first thing to remember is: always treat your kite
[Flashheart taps the picture of the Sopwith Camel with his cane] Lord Flasheart: like you treat your woman! [Flashheart whips the air with his cane] Lieutenant George: How, how do you mean, Sir? Do you mean, do you mean take her home at weekends to meet your mother? Lord Flasheart: No, I mean get inside her five times a day and take her to heaven and back. :lol::lol::lol: Captain Blackadder: I'm beginning to see why the suffragette movement want the vote. Lord Flasheart: Hey! Any girl who wants to chain herself to *my* railings and suffer a jet movement gets *my* vote! :lol::lol::lol: Captain Blackadder: Unfortunately most of the infantry think you're a prat. Ask them who they'd rather meet, Squadron Commander Flasheart or the man who cleans out the public toilets in Aberdeen, and they'd go for Wee Jock Poo-Pong McPlop :lol::lol::lol:every time. [Flashheart laughs then punches Blackadder in the face] Hurraaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier word ik altijd even stil van:
Citaat:
|
:cheer:
Citaat:
|
De oude Blackadder bejubelen, allemaal goed en wel maar ik zou toch vooral eerst een paar afleveringen van de nieuwe serie afwachten (als die er al komt) vooraleer compleet bananas te gaan.
't Kan best meevallen maar ik zit er niet op te wachten. Net zoals ik niet op een vervolg van Fawlty Towers zit te wachten. 't Waren allemaal goeie series, we hebben er van genoten maar maak in de plaats van een vervolg op iets oud eens iets nieuws. Series die na jaren terug op tv komen hebben meestal heel wat kwaliteit ingeboet. Kijk maar naar Wicky De Viking, dat is ook niet meer wat het geweest is. |
Citaat:
Ik heb inmiddels, op illegale wijze vanzelfsprekend, de nieuwste film met Rowan Atkinson gezien, Johnny English Reborn, die hier pas volgende week in premiere gaat, en die komedie vond ik zeer tegenvallend. Afgezaagde kleutergrappen van A tot Z, en slechts zelden konden de grappen mij een glimlach ontlokken. Het enige goede aan die film vond ik het camerawerk. Met dat in gedachten ben ik nogal huiverig voor het niveau van eventuele nieuwe afleveringen van Blackadder, hoe graag ik die verder ook zag. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, afwachten maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be