Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De enorme en immense diefstal van geld dr Boer De Clerck (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161147)

Moor 2 oktober 2011 20:51

De enorme en immense diefstal van geld dr Boer De Clerck

En weeral krijgt de Sociale Zekerheid een zware slag te incasseren

wanneer een autochtoon weeral gaat lopen met enorme geldbedragen die bijna de 1 Miljard € evenaren

Naar waar gaat dit in godsnaam naartoe

Met 1 Miljard euro's kan men tal van investeringen doen voor de belastingbetaler

En weeral moet de overheid het onderspit delven?

Wat is dit nu weeral voor een straffeloosheid

Hoe zit het met de Joodse diamantairs die een fraude hebben gepleegd van 700.000.000 €

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...5112094955.htm

http://www.focus-wtv.be/nieuws/algem...5024637874.htm

nihao 2 oktober 2011 21:09

Jamaar, die centen zijn al lang besteed in de campagnes van Maggy en George sr...

Anglo-Saxon democracy works that way ...

Stingray 2 oktober 2011 21:13

Ons kent ons ...

En iedereen in België is gelijk voor de wet, maar sommigen zijn meer voor de wet dan anderen.

Descartes Jr 2 oktober 2011 22:25

Wie hier stevig weggezwegen wordt is ene voormalige premier en all-round mooipratende Mark Eyskens. De connecties tussen de boer en de blaaskaak werden ooit duidelijk uitgespit door de Knack-redactie. Nochtans streekgenoot van de mercantiele oplichter.

maddox 2 oktober 2011 23:24

Maar nu is de vraag, wie wil zo'n zwendelaar niet zien boeten?

Ik kan al met zekerheid zeggen, Jan met de pet of Joseeke van op den hoek gaan niet veel bezwaar maken tegen deftige boetes enzoverder voor zo'n heerschap.

Helaas, met zo'n bult geld koop je gewoon ambtenaren, rechtbanken en politici.

daiwa 3 oktober 2011 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5722806)
Helaas, met zo'n bult geld koop je gewoon ambtenaren, rechtbanken en politici.

Inderdaad!
Hij heeft ooit een veroordeling gehad/schuldig bevonden maar kreeg opschorting van straf omdat en hou je vast ..... hij maatschappelijk belangrijk was!

Conscience 3 oktober 2011 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 5722565)
En weeral krijgt de Sociale Zekerheid een zware slag te incasseren

wanneer een autochtoon weeral gaat lopen met enorme geldbedragen die bijna de 1 Miljard € evenaren

Naar waar gaat dit in godsnaam naartoe

Met 1 Miljard euro's kan men tal van investeringen doen voor de belastingbetaler

En weeral moet de overheid het onderspit delven?

Wat is dit nu weeral voor een straffeloosheid

Hoe zit het met de Joodse diamantairs die een fraude hebben gepleegd van 700.000.000 €

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...5112094955.htm

http://www.focus-wtv.be/nieuws/algem...5024637874.htm

Kinderen weten dat het zwarte geld werd geinvesteerd in een cracker in Duinkerken waardoor Beaulieu het monoplie van de oliegiganten kon doorbreken en de gigantische winstmarges die deze realiseren zelf binnen kon halen waardoor Beaulieu de grootste tapijtproducent ter wereld werd, en een belangrijke tewerkstelling en know-how creeerde in West- en oost-Vlaanderen. De rechtszaak werd aangespannen op aansporen van de toenmailge Engelse commissaris in de commissie, die met lede ogen aanzag hoe de Engelse tapijtproducenten een concurrent kregen.

Racisten als jij kunnen in hun leven niks anders dan erop spuwen. Vooral niet gehinderd door de meest elementaire kennis. En ja, je kon het niet nalaten hé, dat van die joden.

Liederik 3 oktober 2011 08:36

Het is duidelijk dat hoe groter de schaal waarop je fraudeert hoe onaantastbaarder je bent.

Maar ik kan nog enige sympathie opbrengen voor boer Clerck die er niet hypocriet over doet, tgo de schijnheilige zakkenvullers die de helft van onze ministers zijn en op tv het mooi weer maken "in het belang van de bevolking".

De man heeft er duidelijk ook genoeg in zijn zak gestoken om nooit veroordeeld te raken. Plaats hem in Chicago in de jaren 20 en Capone is er niks tegen.

1207 3 oktober 2011 08:43

vrouwe justitia is een hoer
wie het meeste betaalt die krijgt z'n goesting.

is toch geen verrassing?

Descartes Jr 3 oktober 2011 08:45

fabianen 3 oktober 2011 15:55

Files,stank van industrie,onverdraagzaamheid,straffeloosheid,de longen van de aarde die verdwijnt(regenwoud),de verdere individualisering gaat van kwaad tot erger,niemand verdraagt noch wat.De ene belasting na de andere.
Kan er iemand wat aan toevoegen......

subocaj 4 oktober 2011 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 5723578)
Files,stank van industrie,onverdraagzaamheid,straffeloosheid,de longen van de aarde die verdwijnt(regenwoud),de verdere individualisering gaat van kwaad tot erger,niemand verdraagt noch wat.De ene belasting na de andere.

Ja, de wereld is bijna gered, want BHV is gesplitst! :-D

Moor 5 oktober 2011 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 5722942)
Kinderen weten dat het zwarte geld werd geinvesteerd in een cracker in Duinkerken waardoor Beaulieu het monoplie van de oliegiganten kon doorbreken en de gigantische winstmarges die deze realiseren zelf binnen kon halen waardoor Beaulieu de grootste tapijtproducent ter wereld werd, en een belangrijke tewerkstelling en know-how creeerde in West- en oost-Vlaanderen. De rechtszaak werd aangespannen op aansporen van de toenmailge Engelse commissaris in de commissie, die met lede ogen aanzag hoe de Engelse tapijtproducenten een concurrent kregen.

Racisten als jij kunnen in hun leven niks anders dan erop spuwen. Vooral niet gehinderd door de meest elementaire kennis. En ja, je kon het niet nalaten hé, dat van die joden.

Inderdaad die Joden in de diamantsector hebben dus 700.000.000 euro's verduisterd het waren Joden of mag ik ze geen Joden noemen of mag ik niet over hen spreken?

Heb je daar problemen mee?

Mogen wij de ethnische achtergrond niet opnoemen of zo?

Het waren Joden die dus van Belgische schatkist 700 Miljoen Euro's hebben gestolen, al die carjackings en homejackings zijn niets vergeleken met deze Intranationale Mega Professioneel Georganiseerde en Systematische Diefstal

en desnoods halen we het Belgisch leger erbij om deze zware aanslagen op de Belgische economie aan te pakken. Want deze aanval van de Joodse diamantairs is niets anders dan een regelrechte aanval op het Belgisch grondgebied dus ik plei voor zware gevangenisstraffen voor deze Joden:twisted::-D

Moor 5 oktober 2011 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5723017)
Het is duidelijk dat hoe groter de schaal waarop je fraudeert hoe onaantastbaarder je bent.

Maar ik kan nog enige sympathie opbrengen voor boer Clerck die er niet hypocriet over doet, tgo de schijnheilige zakkenvullers die de helft van onze ministers zijn en op tv het mooi weer maken "in het belang van de bevolking".

De man heeft er duidelijk ook genoeg in zijn zak gestoken om nooit veroordeeld te raken. Plaats hem in Chicago in de jaren 20 en Capone is er niks tegen.

U heeft gelijk

freelancer 5 oktober 2011 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 5723578)

Ja... dat U dringend uw pilletje moet nemen... :-D

freelancer 5 oktober 2011 13:57

M.i. is de Belgsiche Staat minstens zo schuldig als Roger DC...
En niet alleen Mark Eyskens, die volgens velen niet rechtuit gaat, maar zeker Justitie...
In een normale rechtsstaat is dit toch ondenkbaar?
Of wel?

Langs de andere kant... Boer Roger heeft einde de jaren 60 van de vorige eeuw een enorme rijkdom én tewerkstelling in ons landje gecreëerd... Tienduizenden mensen werden rechtstreeks on onrechtstreeks door hem tewerkgesteld... Hij was - volgens dat ik vernomen heb - immers de man die de moderne tapijtindustrie (tuft) naar ons landje bracht...

Dus hij zal eerder een verrijking als een verarming voor ons land (geweest) zijn (wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij straffeloos mag/mocht handelen)...8-)

Waarschijnlijk een verrijking van duizend malen meer dan de moor...;-)

Mambo 5 oktober 2011 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5727439)
M.i. is de Belgsiche Staat minstens zo schuldig als Roger DC...
En niet alleen Mark Eyskens, die volgens velen niet rechtuit gaat, maar zeker Justitie...
In een normale rechtsstaat is dit toch ondenkbaar?
Of wel?

Langs de andere kant... Boer Roger heeft einde de jaren 60 van de vorige eeuw een enorme rijkdom én tewerkstelling in ons landje gecreëerd... Tienduizenden mensen werden rechtstreeks on onrechtstreeks door hem tewerkgesteld... Hij was - volgens dat ik vernomen heb - immers de man die de moderne tapijtindustrie (tuft) naar ons landje bracht...

Dus hij zal eerder een verrijking als een verarming voor ons land (geweest) zijn (wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij straffeloos mag/mocht handelen)...8-)

Waarschijnlijk een verrijking van duizend malen meer dan de moor...;-)

Voor zover ik gehoord had was DC de man die ze zochten op dat bepaald ogenblik om die vuile was te doen tegen eender welke voorwaarde. Hij is daar niet per toeval terecht gekomen maar op die plaats gezet.
Door wie?
Wat was de reden daar achter?
Handje contantje?

freelancer 5 oktober 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5727722)
Voor zover ik gehoord had was DC de man die ze zochten op dat bepaald ogenblik om die vuile was te doen tegen eender welke voorwaarde. Hij is daar niet per toeval terecht gekomen maar op die plaats gezet.
Door wie?
Wat was de reden daar achter?
Handje contantje?

Wat bedoelt U? ;-)

Mambo 5 oktober 2011 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5727774)
Wat bedoelt U? ;-)

Just weet ik het niet maar lang geleden is dat eens in een radio interview geweest. Met wie weet ik niet meer maar het was in elk geval iemand die wist over wat hij bezig was en uit de regering of politiek tenminste. Die wist dat dus blijkbaar wel.
Op één of andere manier zat die industrie niet goed of op zijn gat en er moest kost wat kost iemand komen die dat zou regelen op eender welke manier. Het mocht de duivel zelve zijn herinner ik me nog.
Carte blanche.

Daarom dat hij nooit is veroordeeld hé.
En nooit zal veroordeeld geraken ook.

De oude entourage moet daar meer over weten.
Zijn landgoed in Chili als ik me niet vergis is groter dan België. Om maar iets te zeggen.

Descartes Jr 6 oktober 2011 05:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5728127)
Just weet ik het niet maar lang geleden is dat eens in een radio interview geweest. Met wie weet ik niet meer maar het was in elk geval iemand die wist over wat hij bezig was en uit de regering of politiek tenminste. Die wist dat dus blijkbaar wel.
Op één of andere manier zat die industrie niet goed of op zijn gat en er moest kost wat kost iemand komen die dat zou regelen op eender welke manier. Het mocht de duivel zelve zijn herinner ik me nog.
Carte blanche.

Daarom dat hij nooit is veroordeeld hé.
En nooit zal veroordeeld geraken ook.

De oude entourage moet daar meer over weten.
Zijn landgoed in Chili als ik me niet vergis is groter dan België. Om maar iets te zeggen.

Ik herinner mij dat : die "man uit de regering" was Mark Eyskens. Maar die wordt nu blijkbaar overal doodgezwegen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be