![]() |
Nasrdin Dchar maakt het volk trots!
De Marokkaanse Nasrdin Dchar maakt het volk trots door het gouden kalf in wacht te slepen. Mooie speech, en een pracht van een boodschap naar alle allochtone jongeren: Durf te dromen en laat ze uitkomen!
Wat ik ook mooi vond is dit stukje "Nou meneer Wilders en met u alle mensen die achter u staan: Ik ben een Nederlander, ik ben heel trots met Marokkaans bloed. Ik ben een moslim en ik heb een fucking gouden kalf in mn hand". En dan die trotse Nederlanders die opstaan, gillen en fluiten...Fantastische gewoon. Ik ben alvast trots op mijn geloofs- en afkomstgenoot en vond hem goed in de film 'Rabat'. Ik wens hem nog veel succes met zijn carrière. http://www.youtube.com/watch?v=qKsbx...layer_embedded |
Eigen Volk Eerst onder de moslims.
Aandoenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog even over de openingspost waarin die Nasrdin Dchar beweert Nederlander te zijn: natuurlijk is hij geen Nederlander. Hij is een Marokkaan die toevallig ook in het bezit is van een Nederlands paspoort. Een echte Nederlander laat het wel uit zijn hoofd om te noemen dat hij Marokkaans bloed heeft, laat staan dat een echte Nederlander ooit een moslim zou zijn. Hetzelfde als voor de echte Nederlanders geldt natuurlijk ook voor echte Vlamingen, Fransen, Britten, Duitsers, enzovoorts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geschokeerd door zijn taalgebruik. Hij gebruikt het F woordje 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze Marokkaan is de uitzondering die de regel bevestigd.
Nu opeens zijn alle Marokkanen goed volgens sommigen, en vervagen al onze problemen in onze verziekte en rotte multiculturele samenleving. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be