![]() |
Zwembad scheidt ouders in kleedkamers'
Citaat:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments |
Waar we naartoe gaan weet ik niet.
Maar we gaan wel de verkeerde weg op. En met rasse schreden. Onder het juk van religies leven is altijd verkeerd. En komt nooit goed. |
Aha, de gemeente Utrecht met als burgemeester Aleid Wolfsen (PvdA). Een gemeente waar overlastgevende zigeuners met een gratis landhuis beloond worden. Waar Marokkanen ongestraft homo's mogen wegpesten. Waar kritiek op burgemeester (PvdA) en wethouders (PvdA) op last van dezelfde burgemeester (PvdA) door de papierversnipperaar gehaald wordt, en waar de burgemeester (PvdA) een hele krantenoplage censureert om zijn eigen slechte, door en door verrotte imago te redden.
Utrecht is ook de gemeente die het nodig vond om gemeenteloketten in een moskee te openen. Loketten ja, want een apart loket voor mannen én een apart loket voor vrouwen. Wolfsen (PdvA) doet er alles aan om zijn stad zo sharia-vriendelijk mogelijk te maken. En de autochtoon? Die mag natuurlijk gewoon verrekken van Wolfsen (PvdA) Vreemd genoeg verbaast het me niet echt dat de gemeente Utrecht onder de bezielende leiding van Aleid Wolfsen (PvdA) dit soort apartheidstoestanden invoert om de allochtone islamitische achterban tevreden te houden. |
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp niet goed welke kinderen gedwongen worden van zich uit te kleden in het bijzijn van onbekende mannen of vrouwen? En door wie? |
Hmm, ik ga niet zoveel naar publieke zwembaden.
Maar de laatste keer ik in zo'n gelegenheid ben geweest, was het net hetzelfde als daarvoor. Er zat alleen 360 km 3 landen en 8 jaar tussen. Zwembad Tongelreep in Eindhoven en de Caracala thermen in Baden Baden. Je betaald, gaat naar binnen. Kiest een hokje uit waar je met 2 in kan uitkleden en zwemkledij kan aandoen. En als het moet 1 volwassene en 2 kinderen te jong om het alleen te doen. Je pakt je kleren in een zak, gaat uit het hokje aan de andere kant, zoekt een leeg kastje, dat je kan afsluiten dmv een kleine waarborg of een aangeleverde jeton. Dus als kinderen zich moeten ontkleden bij "onbekende volwassenen", dan is er iets heel sterk mis, en heeft die volwassene ten stelligste een strafbaar feit gesteld. En, over het algemeen zijn de kleedkamers overhoorbaar- Dus wat in angst gillende kinderen... tel de gevolgen maar op. (23 jaar geleden buitengejaagd, omdat mijn toenmalige partner een stevige hijgster was) Als ik dieper in mijn geheugen graaf, zwemlessen in de lagere school... dat was in een groepskamer onder toezicht van een leraar, strikt gescheiden van de meisjes. (da's 31 jaar geleden), en ja, ik was toen een gevaarlijk ventje, ik smokkelde al een keukenhanddoek mee.. dat knalde beter dan zo'n badhanddoek. |
Wat moeten moeders/vaders dan doen als ze met hun zoontje+dochtertje gaan zwemmen? Telkens eentje in de zwemzak steken terwijl ze van hokje wisselen?
|
Citaat:
Bij mijn weten werd daar "vroeger" niet moeilijk over gedaan. Langs de andere kant, we gingen gewoon met de hele familie (zo'n 20 man , met schippers en scheepsbouwersachtergrond) in't kanaal Brussel-Willebroek zwemmen. Tot het sas was afgebroken. Dan was dat geen optie meer. En ik weet nog goed dat ik als "kleine" van 6 mee met mijn jongste tante (toen 15) mee mocht naar 't zwembad, en dat was ook in 1 hokje. |
Citaat:
Gescheiden kleedkamers in zwemdokken. Gruwel:!: Ik heb er nooit andere gekend. |
Citaat:
De scheiding op geslachtsbasis was op puur vrijwillige basis. En zolang er geen lawaai gemaakt werd dat kon wijzen op andere dingen dan omkleden, werd er niet moeilijk over gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Althans, da's mijn pijnlijke ervaring. |
Wel ik hoor alleen maar positieve opmerkingen tussen vrouwen. :-)
|
Tja, in toiletten zijn ouders ook gescheiden? Het stoort me niet meteen, al vind ik het wat belachelijk.
|
Citaat:
|
Ik probeer het me voor te stellen. Boven de oorspronkelijke kleedhokjes hangen nu uithangborden met de pictogrammen de de mogelijke combinaties van respectievelijke geslachten van volwassen en kinderen, om zo de "scheiding" duidelijk te maken.
Of moeten we ons voorstellen dat per "specifieke aanvraag" een bepaalde combinatie van volwassenen en kinderschare word aangeduid op de deur van een "groeps"kleedkamer? |
We evolueren dus terug naar Victoriaanse tijden ... ?
Moeten we binnenkort weer de tafelpoten gaan aankleden? |
Citaat:
|
Kan misschien een reden zijn?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be