![]() |
Bogaert: "Financieringswet is prijs voor BHV-splitsing"
Citaat:
Liegen en bedriegen, dat is het enige dat die walen kunnen. Zoveel mogelijk franstalige rechten in vlaanderen krijgen, zodat ze vlaanderen helemaal kunnen verfransen. Dat is hun enige einddoel, niks anders!!:x |
Citaat:
|
We zijn aangekomen op het uur van de waarheid.
Dat de euforische berichten op VRT nu maar stoppen... Back to reality !! |
Citaat:
|
hohoho wat gaan de tsjeven op hun donderkrijgen volgende verkiezingen, als ze hiermee doorgaan. 8-)
Straks moeten we de mensen niet meer laten stemmen om de uitslag te kennen. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
(her)Verkiezingen op 4 december 2011 !! |
Het is in feite toch wel onvoorstelbaar...
Vlaanderen heeft de meerderheid qua bevolking... en ondersteunt al decennialang de Franstaligen - zwaar - financieel... En dan moeten die nog blijven vechten voor de normaalste zaken ter wereld... en geven ze telkens toe... Men moet het maar kunnen! Waar ter wereld gebeurt er zo nog iets? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben dit jarenlange circus kotsbeu en volges mij is de enige uitweg een onafhankelijk vlaanderen... In een belgisch kader zullen de vlamingen toch altijd maar de dupe zijn van die walen die toch maar onredelijke eisen blijven eisen en vervolgens de schuld dan op ons schuiven als de regering valt... Nergens ter wereld vind je zoiets gelijkaardig. Dat kan gewoonweg niet. Geen wonder dat het buitenland ons vierkantig uitlacht. Het enige land waar de meerderheid de minderheid nog niet eens te baas kan.:roll: |
Citaat:
Ik denk niet dat de gewesten op veel steun moeten rekenen van een federale overheid in lopende zaken waar zelfs een Arnold Schwarzenegger-achtige terminator politicus het liefste zou uit weglopen. |
Citaat:
Ik zal echter duimen voor uw voorspelling, is 't goe? |
hmmm vreemd wat bogaert zegt. Eerst was men bezig dat de financieringswet zo ongelooflijk goed was. En nu blijkt dat dit een prijs bevat voor de splitsing van bhv, en dus toch niet zo goed is. Begrijpe wie het begrijpe kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En quid "Brussel hoofdstad van Vlaanderen"? Tijd dat we met die onzin komaf maken. We kiezen een andere stad. |
Citaat:
|
Net op radio 2: "Voor alle vlaamse partijen is het een brug te ver dat franstaligen in halle-vilvoorde kunnen genieten van een franstalige rechtspraak." Serieus?? ik hoor toch enkel cd&v klagen, hoor!!:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt geen prijs meer betaald aan flaminganten; ze hebben al veel te veel gekregen van België.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be