![]() |
Belgacom en Telenet moeten Pirate Bay blokkeren
Citaat:
Driewerf hoera voor de censuur! :clapping: |
Citaat:
Bovendien zijn er nog een hele hoop andere torrent sites, waar je evengoed kan downloaden, met aanzienlijk minder kans op virussen allerhande. Lijkt me geen al te slechte zaak. |
fuck zeg
dan gaan we utorrent moeten gebruiken of wat ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik meestal Isohunt. Niet uit principe, maar vooral uit gewoonte.
(enkel en alleen om op de hoogte te blijven van wat er zo allemaal gedownload wordt uiteraard.) |
Daarbij, niets houdt je toch tegen gewoon een andere DNS-server te gebruiken? 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zouden sowieso moeten werken.
|
Citaat:
|
Wanneer gaat deze maatregel in?
|
Citaat:
|
Ik zie hier vooral veel naast de pot pissers en pilaarbijters.
|
Citaat:
|
Heeft Belgacom niet van die dochterondernemingen (aka Scarlet, Dommel,...) in handen? Geldt die blokkering ook voor hen?
|
Citaat:
Internet wordt een steeds groter probleem voor de belangen van de overheid en haar vrienden (media-concerns). En ik zou de overheid niet onderschatten als het gaat over censuur en haar bereidheid haar tools daarvoor in te zetten. En ik zou het diepe verlangen van de overheid om haar burgers te sturen naar 'wenselijke' content ook zeker niet onderschaten. Eerder (1989) was de Belgische overheid al succesvol mbt het bannen van meer dan de helft van alle Nederlandstalige tvstations op 'haar' kabel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be