![]() |
Piratenpartij hijst de piratenvlag
1 Bijlage(n)
De liberalen verliezen al hun zetels in Berlijn.
9% voor de piratenpartij. (fig.: logo piratenpartij) |
Je hebt het logo al verkracht. Zegt veel over jouw slechte intenties. Awoert!
|
In "De Morgen" las ik dat JMDD overweegt zijn partijgenoten de raad te geven om naar een andere partij over te lopen : een "Vlaamse Piratenpartij" lijkt me voor hen een mieters idee.
|
Citaat:
"Logoverkrachter" |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
http://www.pirateparty.be/Pirate Party Belgium is part of a global pan-european Pirate movement seeking to promote free access to culture, knowledge and society. As such the Pirate Party tries to bring a up-to-date way of thinking to belgian politics in general. Pirate Party Belgium represents a modern outlook on society willing to reform for the current state of knowledge, expression and technology, and its influence on everything in todays society from communication, enterprise, public administration and creative culture. |
Pfff. Nog een partij van anarchistische bergkristalhippies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik morgen een album uitbreng waar ik heel lang aan gewerkt heb (Kiko sings Brel bv.) zou ik het zeer frustrerend vinden als ik merk dat mijn album al 500.000 keer gedownload is, maar in de winkel slechts 25 exemplaren verkocht werden, waarvan de helft door vrienden en kennissen. |
Citaat:
|
Citaat:
De tijd dat men muziek kon maken om geld te verdienen is afgelopen. |
Citaat:
Niet dat ik veel geef om die rommel die voor muziek moet doorgaan... |
Citaat:
Bits en bytes kunnen in principe onbeperkt gekopieerd worden. |
Citaat:
Ik download ook af en toe iets, waarom niet, maar ik koop ook meer dan genoeg cd's. Ik heb respect voor de artiesten en hun talent en toewijding, jij duidelijk niet. Als je het niet met enkele muisklikjes gratis kunt binnenhalen, interesseert het je al niet meer. Conclusie: je bent lui, onrespectvol en gierig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be