![]() |
Dierendag
Blijkbaar is het jullie ontgaan maar het is vandaag werelddierendag. Vandaar:
Ik wens bepaalde forummers een fantastische feestdag toe. (Grapje) Ikzelf heb een hekel aan dierendag. Ik loop al een hele dag irritant. Ze zouden het moeten verbieden dat leerlingen hun huisdier mogen meebrengen naar school. Ik kan geen honden, vogels, katten, schildpadden, konijnen en cavia's meer zien.:evil: Werkelijk, ik waande me in een zoo vandaag! Hebben jullie huisdieren? Of kinderen die zo'n beest hebben mogen meegenomen naar school vandaag? |
Ach, ieder diertje zijn pleziertje ;-)
Voor de rest heb ik niks van beesten in huis... op een vlieg en een mug na ofzo ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
katten, honden, parkieten, waterschildpadden.. da's ongeveer alles waar ik in mijn leven mee geconfronteerd ben.
Ik woon in een kattenbuurt.. die komen regelmatig "op bezoek" in de tuin, vooral in de kattentijd. =slaan hun tenten op op mijn tuintafel, hangmat, appelboom, notenboom.. ze belagen de broedende en net uitgekomen kleine mereld in hun nest in de overkoepelde druivelaar.. Ook (maar dan in het verborgene) vleermuizen, uilen en egels zijn in mijn tuin op doorreis. Huiskruisspinnen ! Dit is nu hun seizoen ! materiaal voor haikoe's ? |
Citaat:
|
Citaat:
"Ja, ik ga naar de kleuterklas en zit bij juf Els in de Vlinderklas". |
Citaat:
allé, efkes ernstig : geeft het nooit conflicten de "westerse" cultuur te moeten volgen in de les ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier wonen twee katten. Ik zou zeggen dat ik twee katten heb, maar dat zou de werkelijke machtsverhoudingen niet weergeven, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons lag dat in het 5de en 6de de vrijdag als laatste uur geprogrammeerd. Kwestie van het weekend in te zetten. (leerkracht = 25 jarige nerd). 1 keer heb ik me serieus gehouden en een vraag gesteld op een van zijn hypothesen (je kent dat soort stelling "we nemen aan dat ..."). Tjah, als je je stellingen niet kunt beargumenteren, hoe wil je dan dat we ze serieus nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit eens een priester gehad als godsdienst leerkracht (was een vervanger). Man, die heeft afgezien. Ik heb nog steeds medelijden met die man. Zielig gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be