![]() |
Akkoord over gerechtelijke splitsing BHV
Het akkoord over de gerechtelijke splitsing van BHV zou onder meer voorzien in 5 franstalige onderzoeksrechters. Die zullen gedetacheerd worden uit Brussel en zullen onder het gezag van de Vlaamse procureur des konings van Halle - Vilvoorde staan. Belangrijk detail is ook dat de 5 onderzoeksrechters tweetalig moeten zijn.
Ook aan de Franstalige eis om de procedure om een Franstalige rechtsgang te vragen te vereenvoudigen zou tegemoet zijn gekomen. Die aanvraag zou ook per prief kunnen gebeuren in plaats van met een een verschijning voor de rechter. Beke heeft zich in zijn kont laten neuken! |
Voila ze, tjeven zijn nooit te vertrouwen.... Eerst alsof doen dat ze vlaams zijn en daarna steken ze een mes in onze rug.
|
Citaat:
franstalige rechters in Vlaanderen: de tijd van Conscience ! ! ! Decadent, pervers, ik vind er geen woorden voor ! |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Toch ongelooflijk dat die franstalige rechtspraak (via een omweg) er dan toch komt.... Extra faciliteiten voor de franstaligen, over gans halle-vilvoorde dan nog. Binnekort komen er taalfaciliteiten voor heel dat kanton... Mens toch waar zijn ze mee bezig?:evil:
Beke laat zich weer goed in zijn gat nemen..:x |
Ze kunnen er beter mee stoppen. Een splitsing op deze manier is gewoon nog meer achteruit gaan. Beke, stekker eruit aub. Dit durf ik later niet aan mijn kinderen vertellen.
|
Citaat:
|
Heerlijk.... de Vlamingen hebben 12 miljoen voeten, waarmee men mooi kan spelen!
Hetzelfde artikel schrijft ook:
Citaat:
Citaat:
Als na verloop van tijd blijkt dat 5 onderzoeksrechters te veel werklast hebben, dan moet men dit aantal verhogen naar 29 (vet betaald door het vlaamse gewest natuurlijk). Heerlijk.... de Vlamingen hebben 12 miljoen voeten, waarmee men mooi kan spelen! |
Citaat:
|
Hoe zou dat dan zitten met zaken voor het hof van Assisen ? Een Franstalige klopt een andere Franstalige de schedel in in Boortmeerbeek. Dat gaat dan naar Assisen in Leuven maar het onderzoek wordt in het Frans gevoerd en de jury moet dan ook Franstalig zijn of tweetalig ? Of gaan ze het dan toch verkassen naar Brussel ?
Heel dit ding lijkt me zo hard te rammelen aan alle kanten dat het België misschien wel ultiem uiteenrammelt. |
[quote=Zucht;5725900]Hoe zou dat dan zitten met zaken voor het hof van Assisen ? Een Franstalige klopt een andere Franstalige de schedel in in Boortmeerbeek. Dat gaat dan naar Assisen in Leuven maar het onderzoek wordt in het Frans gevoerd en de jury moet dan ook Franstalig zijn of tweetalig ? Of gaan ze het dan toch verkassen naar Brussel ?
Heel dit ding lijkt me zo hard te rammelen aan alle kanten dat het België misschien wel ultiem uiteenrammelt.[/QUOTE] Na dit ben ik er ook meer dan ooit van overtuigd dat deze regering de meest zieligste regering met de lostste schroeven ooit gaat worden. Het zal gegarandeerd geen jaar duren vooralleer die er ligt. |
Vanwaar hebben jullie dit?
Ik heb nog niets gezien of gehoord. |
Citaat:
Vlamingen hebben traditioneel hun broek weer laten zakken, jonges toch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Krijg ik ook een tweetalige rechter als ik naar Namur ga verhuizen? |
Johny Vansevenant op twitter:
Citaat:
Goede zaak of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be