![]() |
Sire, er zijn nog Belgen
Sire, er zijn nog Belgen .
Citaat:
|
Ik durf uw bronnen niet echt neutraal noemen :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belgen willen terug fier en trots kunnen zijn op hun land en daar zit het probleem. |
Citaat:
|
Ik heb het hier al eens aangestipt: het percentage Vlaams-nationalisten in Vlaanderen zal na de huidige staatshervormingen geen doorslaggevende factor meer zijn voor het al dan niet voortbestaan van België. Het zal enkel nog van belang zijn voor hoe groot (of hoe klein) dat Vlaanderen in de toekomst nog zal zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de vrt (een) zijn er al verschillende 'ondervragingen' geweest omtrent BHV... en dat in het centrum van 'dat' gebeuren... En wat bleek? 8O ► praktisch niemand van de Vlaamse randbewoners lag er van wakker... en vonden het zelfs bijna zielig :lol: Er was zelfs eens een uitzending (met Stijn Meuris :-D als ik me niet vergis) die aantoonde hoe belachelijk het allemaal was... Op enkele meters bevond men zich immers in Vlaanderen, in Brussel... en toonde men het 'belachelijke' van de 'zaak' aan... Al die heisa v0or een paar m²)... (waarom dat men niet hetzelfde deed op het Drielandenpunten vna ons landje...:oops: ). -------------------------------------------------- Maar toegegeven... Ivan de Vadder was enorm fier toen hij dit deze morgen live in De Ochtend mocht meedelen... En Liesbeth Van impe... :cheer: -------------------------------------------------- En morgen krijgen we dan de uitslag van een enquête, uitgevoerd door de VRT en De Standaard... Omdat men dit al zo lang op voorhand aankondigt... 'dat belooft'...:-D P.S. Dat 75% van de Vlamingen wild enthousiast zijn van België werd volgens De Vadder in de rand van de voornoemde enquête uitgevoerd... Vraag: zou De Vadder ook 's morgen op radio1 komen vertellen dat 75% niet trots zou zijn? :lol: |
Straks komt men nog af met een enquête die bewijst dat 75% van de Vlamingen enorm trots zijn op de Vlaamse jpurnalisten...:lol:
|
Goed nieuws. Niemand moet dan bang zijn voor verkiezingen :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo zal waarschijnlijk wel de meerderheid zijn... Maar tussen dit en... gaan beweren dat 75% van de Vlamingen FIER :lol: zijn dat ze Belg zijn... ► Ga weg, hé.. :rofl: ;-) |
Citaat:
Maar mensen willen inderdaad dat België goed bestuurd wordt en dat de taalproblemen worden opgelost. En het ziet er naar uit dat, wat dit laatste betreft, er een grote stap vooruit is gezet door de onderhandelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be