![]() |
Dom of idioot?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111007_092
Zegt het pummeltje dat door papa in het parlement gedropt werd. Ik pleit voor minder universitairen en meer mensen met een gezond boerenverstand. De advocaten en economen hebben de laatste tijd bewezen hoe capabel ze zijn. En pummeltje bewijst met zijn waarschijnlijk door papa of zijn grootmoeders aandelen afgekocht universitair diploma, zijn liberaal democratisch gehalte, door alle anderen uit te sluiten zich verkiesbaar te stellen. Pummeltje vraag eens aan je papa, hoe democratisch de Europese Raad is. Ook een niet verkozen vehikel, dat de wereld naar de kloten aan het helpen is. Schijnt niet in je pummeltjes kopje door te dringen. |
Ach, laat fils �* papa toch ook eens interessant doen.
|
Lummeltje beneed pummeltje en het verhaaltje was uit.
|
Ik wil alleen vermijden dat er binnenkort in België een soort Europese Raad word geïnstalleerd zonder enige parlementaire inspraak. Trouwens wie stelt de examenvragen op? Hijzelf of de bevolking?
Mijn eerste vraag aan hem zou zijn, hoe komt het dat jij in het parlement zit? De tweede vraag zou zijn hoever pist een mier. Dan kan hij een onderzoekscommissie oprichten om de vraag te beantwoorden en nog wat bijverdienen voor het zetelen in die commissie. Want zo een vraag brengt ons allen wat hoognodige kennis bij.:-D:twisted: |
Het is inderdaad wel een slecht voorstel, dat wel.
|
Citaat:
Net zoals zoontje De Croo die als een wilde puber door het politieke landschap kruist. Stekker uit, stekker in, om het land te redden. Alexander de Grote? |
Citaat:
|
Ik vind het geen slecht voorstel...
Indien ik een fan van Carolientje Gennez zou zijn... dan zou ik dat ook een idioot voorstel vinden... :-D |
Als mijn grootvader 4 wielen onder zijn gat had, was het een oude T-Ford.:-D
|
Citaat:
|
Ik moet eerlijk toegeven, 't is zo'n slecht idee nog niet.
|
Citaat:
|
Eén van de vragen is: "Hoeveel is de vierkantswortel van 25?"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat eerlijk gezegd wel een goed idee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be