![]() |
Mijnheer de Premier
In topcascane is het lekker leven. Het kweken van olijven is aangenaam. In Europa ligt misschien uw laatste kans. · Visie voor de job als commissievoorzitter is essentieel · Dossierkennis is eveneens essentieel · Hardnekkigheid, doorzettingsvermogen zijn positieve managementeigenschappen. · Blinde koppigheid, violo solo, Numero Uno zijn negatieve eigenschappen. · Driftbuien, koleirigheid, agressie en leugen echter zijn dodelijk . Aan de EU ministerraad echter om te oordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Kortom,.....debiele en dwaze verhofstad is enkel goed genoeg om strontloper achter den trein als beroep te hebben,... :lol: :wink: Scarlet |
En de verleizer is...
voorkeurstemmen kieskring Oost Vlaanderen De Gucht 70.884 Verhofstadt 47.754 voorkeurstemmen Europa Dehaene 650.000 Verhofstadt 380.000 |
voorkeurstemmen kieskring Oost Vlaanderen
De Gucht 70.884 Verhofstadt 47.754 hier stond verhofstadt wel lijstduwer.... voorkeurstemmen Europa Dehaene 650.000 Verhofstadt 380.000[/quote] tja, dat is een bewijs dat je na 7jaar het land in crisis te hebben gewerkt, eerst 5 jaar mag rentenieren, en daarna toch veel stemmen kan halen... arm vlaanderen! |
Citaat:
arm vlaanderen![/quote] Verhofstadt was een pure schijnkandidaat. Ik heb eerder medelijden met de naïviteit van die 380.000 voorkeurstemmers |
Verhofstadt was een pure schijnkandidaat. Ik heb eerder medelijden met de naïviteit van die 380.000 voorkeurstemmers[/quote]
en bourgeois dan??? die stond ook op 2 lijsten, maar dan nog 2keer bovenaan de lijst bij de effectieven! en kris van dijck??? die stond zelfs 2keer op 1 lijst! bij de effectieven en bij de opvolgers van antwerpse cdenv-nva-lijst |
Citaat:
Bourgeois was inderdaad ook schijnkandidaat. Maar hijw as wel lisjtduwer hé in europa, geen lijsttrekker, en hij stond tweedes op de West-Vlaamse lijst. Bovendien zal hij zeker één van die 2 mandaten opnemen, terwijl Verhofsatdt geeneen van die 2 mandaten gaat opnemen, hij pleegt dus dubbel zoveel kiesbedrog als Bourgeois. Bovendien strijdt Bourgeois met de middelen die hem toegewezen worden: het waren de VLD en de SPa die de kieswet op deze schandalige manier hebben aangepast Citaat:
dat is uiteraard geen kiesbedrog, ik hoop dat je slim genoeg bent om dat in te zien |
Nacht der lange messen bij de VLD.
Na de zware afstraffing die de VLD gisteren kreeg, dreigt een burgeroorlog in eigen rangen. Hugo Coveliers eiste het ontslag van de partijtop. Anderen zeggen luidop dat dissidenten als Coveliers en Dedecker eindelijk buiten moeten. Het Laatste Nieuws brengt een boeiend verslag uit van de vijandelijkheden. Ze zijn welkom als onafhankelijken ! "Tja, als je twaalf jaar verliest tegen het Vlaams Blok, wordt het tijd om van tactiek te veranderen", zegt Jean-Marie Dedecker. Jean-Marie belt met Coveliers: "Hou u in Hugo, of ge vliegt uit de partij. Ik weet waarover ik spreek, want ik ben al bijna 13 keer buitengevlogen." Coveliers peilt bij Dedecker naar wat de partijtop aan het bedisselen is. Dedecker: "Ze zijn aan het vergaderen over een communiqué waarmee ze stevig rond de pot kunnen draaien" ... Ook Margriet Hermans lucht haar hart: "Ik loop al een jaar gefrustreerd rond in het Vlaams parlement. Omdat minister-president Dewael ons in de steek heeft gelaten. Ik ben heel kwaad op die mens. Zijn eigen carrière- minister van Binnenlandse Zaken worden - ging op voor het belang van de VLD. En nu zitten we met de gebakken peren." Margriet is goed op dreef: "Dewael én de rest van de partijtop hebben het verknald. Ze luisteren ook nooit naar onze mening. Ik zeg al een jaar lang: het loopt totaal verkeerd! Voil�*. Kan me niet schelen dat ze me nu uit de partij zetten, dan haalt de VLD in Turnhout geen enkele stem meer." Wordt mestkever in eigenhuis... opgeruimd staat netjes. En over het succes van het Vlaams Blok: "De mensen zijn de zever van de klassieke partijen beu. Ze willen no nonsense, directe taal. En de mensen zijn die verplichte solidariteit van Stevaert en co. beu. De mensen willen zelf kunnen bepalen op welke punten ze solidair zijn. Het is gevaarlijk dat ik dat zeg. Maar het is zo." Journalist Steven Somers besluit zijn verslag als volgt: "Margriet en Jean-Marie bestellen nog een laatste wijntje. 'Kom meiske, laat ons nog eentje drinken: want vanaf morgen is het oorlog in de VLD'." Bij het veelbesproken VLD-congres smeekte Willy De Clercq om het vreemdelingenstemrecht niet terug op de regeringstafel te leggen en te stemmen voor verdere regeringsdeelname, want "anders valt de regering en belandt de VLD in de diepste crisis uit haar bestaan". U weet hoe het afliep. De VLD koos voor de macht en de ministerportefeuilles en werd daarvoor door de Vlaamse kiezer genadeloos afgestraft. Zodat de VLD vandaag ... in de diepste crisis uit haar bestaan zit. En nu 8O :( :cry: :cry: :cry: nu staan ze verder weg van alles ! Bedankt hé Guy, Kerel en Willy :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be