![]() |
Frankrijk zoog 44 miljard uit Dexia. Hallo Dehaene ??
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111008_054
ondertitel: Frankrijk haalde 44 miljard uit Belgische bank stukje hoofdtekst Citaat:
|
De hele paragraaf is nog veel wranger...
Citaat:
|
Tijd voor de goedendag uit de kelder te halen en op te poetsen, we gaan hem binnenkort nodig hebben.
|
En dan zeggen ze dat je je spaargeld niet moet afhalen bij Dexia. Je zou toch enkel al je spaargeld afhalen uit protest tegen de gang van zaken? Zoals de Amerikanen zeggen: vote with your feet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien dachten de Fransen "Wat de Walen kunnen kunnen wij ook, en beter" ;-)
|
Citaat:
En ik zal wel een Pallieterke opsturen ook. |
Citaat:
Sinds wanneer is Dehaene een mocro? Vergeet het dus maar: Eigen volk veroordeelt géén eigen volk. Jeweetzelluf. |
Citaat:
|
Citaat:
correct. Die enkele politici die effectief inzitten met hun verantwoordelijkheden krijgen natuurlijk de wind vanvoor wanneer ze opkomen voor de centen van hun verkozenen; politici horen aan de kant van het grote geld te staan en zij horen geen last te hebben van ethische bedenkingen! Luisteren naar grote broer verdomme! |
Citaat:
*Dexia betaalt dit jaar (2009) tussen de 500 en 600 miljoen euro voor staatsgarantie |
Citaat:
Geen appelsienen, enkel Duvel. |
Citaat:
nochtans als je dat artikel leest kun je toch moeilijk tot een andere conclusie komen? |
Citaat:
Voor alcohol moet ik je verwijzen naar de cipiers, dat zijn de enigen die zo'n grote pakjes zoals een fles drank, kunnen binnen smokkelen. |
Citaat:
Zo mag je ook niet zeggen dat Reynders en Leterme dikke leugenaars zijn. Je mag wel zeggen dat je hun beweringen en stellingen in twijfel trekt. Niet dat het mij veel uitmaakt, want wat hij schrijft is correct. En dat mag ik dan wel weer ongestraft zeggen.:-D |
Ah, ce bon gras pays de Flandre! Renault, Electrabel, Fortis, Dexiahhh... c'était génial!
Nous y appliquons le modèle Sabena introduit par les Suisses: 1)cherchez une pétasse politichienne 2)acquérez 3)sucez vide 4)laissez partir en couille tout ce cirque ![]() |
Een zwaargewicht uit de politiek
gaf commentaar, antwoord noch repliek. Hij lachte hautain werkte voor de schijn en schepte de poen heel flegmatiek. ![]() Slecht bankieren voor beginners |
Wat nog wranger is dat dit "businessmodel" bij aanvang van de samenwerking was gekend en goedgekeurd. Eigenlijk verdienen die mannen bij Arco en de Gemeentelijke Holding eigenlijk de volledige nationalisering van de bank zonder schadeloosstelling. Voor Fortis hadden ze minder compassie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be