Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Geloof Day**************2 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161441)

revoleto 8 oktober 2011 21:16

Geloof Day**************2

Tekenen van het Uur:
En niet weten op het moment, maar alleen God, de Almachtige heeft gezegd
: 34]
Voorwaar, God alleen bezit de kennis van het Uur. Hij zendt de regen neder en Hij weet wat zich in de baarmoeder bevindt. Geen ziel weet wat zij morgen zal doen, en geen ziel weet in welk land zij zal sterven. Voorwaar, God is Alwetend, Alkennend. { 34]

Voorwaar, God alleen Bezit de Kennis Van Het Uur. HIJ zendt de regen neder en HIJ weet wat Zich in de baarmoeder bevindt. Geen Ziel weet wat zij morgen zAL Stichting DOEN, en Geen Ziel weet in Welk land zij zAL sterven. Voorwaar, God is Alwetend, Alkennend.
} [Luqman: 34], en de Almachtige heeft gezegd:
{187]
Vragen zij u omtrent het uur, wanneer het zal plaatsvinden? Zeg: "De kennis daarvan is slechts bij mijn Heer. Niemand dan Hij kan het op zijn tijd openbaren. Het rust zwaar op de hemel en op de aarde. Het zal slechts onverwacht tot u komen. Zij ondervragen u of gij er goed van op de hoogte zijt. Zeg: "De kennis er van is slechts bij God, maar de meeste mensen weten het niet."
} [Aangepast: 187].

Toen was het Gabriel - vrede zij met hem - naar de Profeet (vraag naar een datum tijd zei tegen hem (:. (Wat is gevraagd over Boalm van vloeistof) [Bukhari] heeft ons verteld (aangegeven tijd, en we hebben tekenen van kleine en grote borden..
Kleine tekenen: Het is alsof mensen zijn corrupt in het laatste decennium, en de frequente moord, nadat de mensen over de wet van God - de Almachtige - en de missie van de Profeet (Hij zei: ((geschreven en ik ben iets (En wees vingers:. Wijs-en middelvinger)) [Overeengekomen] .
De man vroeg de Profeet (:? Als de tijd Said:. (Als u het Secretariaat wachttijd gemist) Hij zei: Hoe miss Said:? (Als je het opvult om de wachttijd is niet zijn familie) [Bukhari].
De moslim gelooft wat hij de Profeet (uit het grote aantal moorden en oorlogen, vóór de tijd verteld, zei hij: ((De handen van de tijd voor dag verhogen de vlag, en hij is blijven onwetendheid, en met te veel herhaling, en herhaling van de moord) [Bukhari] En moslims geloven zoals verteld door de Profeet (. De vlag-raisen en het uiterlijk van onwetendheid en de vele zonden van de tekenen van de tijd, zei hij: ((Een van de tekenen van de tijd om de vlag te hijsen, en toont onwetendheid, Ev_o overspel, en wijn drinken, en mensen gaan, en vrouwen blijven, zodat de vijftig vrouwen de waarden van een) [Overeengekomen].

En moslims geloven dat de verleidingen in overvloed in het laatste decennium, en dat is goed voor hem te vermijden, zei hij: ((wordt betoverd, wie zit waar beter dan de bestaande, en waar beter dan de bestaande voetgangers, voetgangers en waar beter dan Courier) [Muslim].
De moslim gelooft dat in het laatste decennium zal willen mensen de dood, en voorkeuren van het leven, de vele verleidingen en na het volk van God, zei hij: ((Het Uur zal niet eens de man pas met het graf man die zegt, ik wou dat ik plaats) [Overeengekomen] .. De moslim gelooft dat de tijd niet behalve op de meest slechte mensen, zei hij: ((Het Uur zal niet alleen het kwaad van de mensheid) [Muslim].

Grote borden:
Moslims geloven in wat hij zei tegen de Profeet (van de tekenen van een grote val voor de tijd direct, tien van hen in Hudhayfah bin Asad al-Ghafari, waar hij zei kwam: Random Thoughts van de Profeet (op ons en we bespraken, zei hij: (Wat ben je aan het bespreken) zei:?. Herinneren keer zei hij: ( Het zal niet eens zien voor tien verzen) noemde hij de rook, de Dajjal, het beest, en de opkomst van de zon vanuit het westen, en de afdaling van Jezus zoon van Maria (en Gog en Magog, en drie eclipse:. overschaduwd het Oosten, en in het oosten, het Arabisch Schiereiland, en een ander dat is een vuur komen uit Jemen rijden de mensen naar hun plaats van samenkomst. [Muslim].

Antichrist:
Te zijn van de Antichrist is de index verandering van het systeem aarde, en eindigt met de openbaring van
Isa - vrede zij met hem - en uitgaven, en worden de zon vanuit het westen is de index te wijzigen hoofdletter van het universum.
En moslims geloven in - goed - als de zon opkomt vanuit het westen, zei hij: ((Het Uur niet zal totdat de zon opkomt vanuit het westen, als Talat en zag de mensen, geloven Ojmon, dus als ze niet een persoon om te geloven ten goede dan, het vers lezen) [Overeengekomen] Als je naar buiten de zon. vanuit het westen, en zag al de mensen geloven in God, in deze tijd niet werkt van het geloof, bekering zou niet worden gebruikt, behalve dat de rechten veilig zijn voor, en wees op deze betekenis
God - de Almachtige - zei hij: {158]
." Verwachten zij niets anders dan dat engelen tot hen zouden komen, of dat hun Heer zou verschijnen of dat enige der tekenen van uw Heer zouden plaatshebben? Op de dag, wanneer enige der tekenen van uw Heer zullen verschijnen, zal het geloven geen ziel baten die voorheen niet geloofde noch iets goeds door haar geloof verdiende. Zeg: "Wacht, Wij wachten ook
} [Rundvee: 158].
De moslim gelooft in heeft verteld de Profeet (vanaf de uitgang van een dier, een dier geven God - de Almachtige - en een van de tekenen die wijzen op de buurt van de tijd, het is een dier sprekende mensen, en gemerkt ze, verwijst naar de gelovige en zegt tot hem: O gelovige Volgens de ongelovige, en tot hem zeggen. . O ongelovige
Hij zegt:
82]
En wanneer het Woord voor hun bewaarheid wordt, zullen Wij een dier uit de aarde te voorschijn brengen dat hen zal verwonden, omdat de mensen niet in Onze tekenen geloven.
.
} [Ant: 82].
. De moslim gelooft wat hij de Profeet (over de Antichrist verteld, en waarschuwde ons tegen, en zijn van mening dat iedere profeet zijn volk ervan, waarschuwde zij (de mensen, verheerlijkte God en prees hem, dan noemde hij de Dajjal en zei: (ik Ondhirkmoh, en geen profeet, maar Ondhirh heeft zijn volk, Maar ik zal je vertellen waar de profeet was geen woord tot zijn volk: hij en God is niet een eenogig eenogige) [Overeengekomen].

De Profeet (laat zien wat God Antichrist van het paranormale uit te breiden door hypnotiserende de onderwerpen waarop zij Said (: (Ik weet wat met de Antichrist van het met rivieren waren, een - eye view - water, wit, en de andere - eye view - het vuur laaide op, of ze realiseerden een kome.. de rivier dat hij een vuur, en blinde ziet, en dan naar zijn hoofd lager en drinken, het is koud water De Antichrist gescande oog is bedekt met - deelnemen aan de wimpers - dikke geschreven tussen zijn ogen:.. een ongelovige gelezen worden door iedere gelovige en niet-auteur) [Muslim].
De moslim weet hoe zich te beschermen tegen de verleiding van de Antichrist, zei hij (: (... het de vangsten moet je lezen eerste paar verzen van Surat Al-Kahf) [Muslim].
Toen hem gevraagd werd de Profeet (voor de periode waarin door de Antichrist in de aarde heeft gezegd: (veertig dagen: op jaar, een dag als een maand en dag als een week, en de rest van de dag zoals je dag) [Muslim].

De moslim weet dat de Antichrist zal goddelijkheid claim, en komt aan mensen en noemen ze te aanbidden, de antwoordde hem zo veel goede hebben, en antwoordde hem niet in droogte en armoede, ondergang van de grond en beval om eruit te komen hun schatten, komen ze uit. En het bevel van de hemel om regen, Vtmatar. Vtnept en de aarde, en dit alles voor opruiing voor de mensen, en komt naar beneden Jezus - vrede zij met hem - op de grond in het laatste decennium van de dreiging van de tijd, wanneer de Antichrist, en gedood, en de betreffende wet van de islam.

Gog en Magog:
" :96]
Zelfs wanneer Gog en Magog zullen worden losgelaten en zij elke hoogte zullen overschrijden.
[:97]
En als de ware Belofte nadert, dan ziet, de ogen der ongelovigen zullen verstard zijn. (Zij zullen zeggen): "O! wee ons, wij waren hier inderdaad onachtzaam over, neen, wij waren onrechtvaardigen
} [Profeten: 96-97].
En Zainab meisje Colt - God zegene hen - dat de Boodschapper van Allah haar dagen paniek ingevoerd zegt: (Er is geen god dan God, wee de Arabieren van het kwaad bij de hand, openingsdag van de sluiting van Gog en Magog als dit (geschoren vingers de duim en de volgende)). Zainab meisje Colt: O Boodschapper van God, en Ffenhlk ons rechtvaardig? Hij zei: (Ja, als er veel boosheid) [Bukhari].

Hij vertelde hen Allah in de Koran, eraan toevoegend dat hij een goede dienaar, 93]
Totdat hij tussen twee bergen kwam, waar hij een volk aantrof dat amper een woord verstond.
[:94]
Zij zeiden: "O Zol-Qarnain, Gog en Magog stichten onheil op aarde, mogen wij u dan schatting betalen mits je een afscheiding tussen hen en ons opricht?"
[:95]
Hij antwoordde: "De macht waarmee mijn Heer mij heeft bekleed is beter, doch je kunt mij met lichamelijke kracht helpen. Ik zal tussen u en hen een sterke afscheiding oprichten."
[:96]
Brengt mij blokken ijzer. (Zij deden dit) totdat hij de ruimte tussen de beide rotsen had opgevuld; toen zeide hij: "Blaast." totdat (het ijzer) wit gloeiend werd, nu zeide hij: "Brengt mij gesmolten koper, opdat ik het er overheen giete."
[:97]
Derhalve waren zij (Gog en Magog) niet (meer) in staat er overheen te klimmen, noch waren zij bij machte er doorheen te graven.
[:98]
Hij zeide: "Dit is een genade van mijn Heer. Maar wanneer de belofte van mijn Heer vervuld zal worden, zal Hij dit uiteen doen vallen. En de belofte van mijn Heer is werkelijkheid,
} [Kahf: 93-98].
God kon degene die eeuwen in de grond, nam hij de nodige maatregelen, en toerde in de grond tot het bereiken van de mensen die niet amper verstaan een woord, en zag op zijn gezicht tekenen van goedheid, en vond de kracht, waardoor hij hen, deze natie te voorkomen, het corrumperen van de klachten en nemen hun bezit voor een deel van de geld, en sneller Zulkarnain - wie weet, maar dat dit vermogen is van God, voordat die beschermt hen voor het kwade Gog en Magog Ferdm de kloof tussen de twee dammen die waren van ijzer en gesmolten koper. Kon niet van deze spoilers dat de sprong van deze dam, niet in staat zal zijn om aan te kloppen, zo dicht bij de tijd machtigt God - de Almachtige - die spoilers out, Fimron aan het meer van Tiberias in Palestina Vicherbon het water het geheel van de grote aantallen tot de laatste was verbaasd, en zegt het was deze keer het water !
Hij zei (: (en God zal Gog en Magog komen van over de heuvel, langs Oaúlhm aan het meer van Tiberias, dat is Vicherbon, het passeren van de laatste van wie zij zeggen: zodra deze is het water) [Muslim] En de rest van het interview.

Alboreto 9 oktober 2011 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5733775)
Toen was het Gabriel - vrede zij met hem - naar de Profeet (vraag naar een datum tijd zei tegen hem (:. (Wat is gevraagd over Boalm van vloeistof) [Bukhari] heeft ons verteld (aangegeven tijd, en we hebben tekenen van kleine en grote borden..
Kleine tekenen: Het is alsof mensen zijn corrupt in het laatste decennium, en de frequente moord, nadat de mensen over de wet van God - de Almachtige - en de missie van de Profeet (Hij zei: ((geschreven en ik ben iets (En wees vingers:. Wijs-en middelvinger)) [Overeengekomen] .
De man vroeg de Profeet (:? Als de tijd Said:. (Als u het Secretariaat wachttijd gemist) Hij zei: Hoe miss Said:? (Als je het opvult om de wachttijd is niet zijn familie) [Bukhari].
De moslim gelooft wat hij de Profeet (uit het grote aantal moorden en oorlogen, vóór de tijd verteld, zei hij: ((De handen van de tijd voor dag verhogen de vlag, en hij is blijven onwetendheid, en met te veel herhaling, en herhaling van de moord) [Bukhari] En moslims geloven zoals verteld door de Profeet (. De vlag-raisen en het uiterlijk van onwetendheid en de vele zonden van de tekenen van de tijd, zei hij: ((Een van de tekenen van de tijd om de vlag te hijsen, en toont onwetendheid, Ev_o overspel, en wijn drinken, en mensen gaan, en vrouwen blijven, zodat de vijftig vrouwen de waarden van een) [Overeengekomen].

Ik wist niet dat ze smilies gebruikten in de Koran :)

revoleto 9 oktober 2011 14:50

Nee mijn lieve broer

Smilies zijn niet in de heilige Koran

Smilies deze kwam te midden van spreken van de fout en leg uit de hadith

Lijkt mij dat je denkt dat mijn broer zwak is en moet een bril

God genas je en begeleid je tot de islam

revoleto 9 oktober 2011 14:52

Aangename verrassing voor jou mijn lieve broer

Ik was in staat om de Koran te vertalen vanuit het Arabisch naar het Nederlands juist zo goed begrepen en gerespecteerd alle leden van het forum God geleid je tot de islam

Henkerd 9 oktober 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5734821)
Neen mijn lieve broer,

Smilies zijn er niet in de heilige Koran.

Deze moesten er niet staan en waren dus enkel foutjes.

Het lijkt alsof dat je denkt dat mijn broer zwak is en dat hij een bril moet dragen.

God genas je en begeleid je tot de islam

Het vetgedrukte zijn gecorrigeerde grammaticale fouten en spellingfouten. You're welcome. Leer wat meer Nederlands i.p.v. Google Vertalen te gebruiken en men zal je gauw meer serieus nemen.

Quorn 9 oktober 2011 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5734830)
Het vetgedrukte zijn gecorrigeerde grammaticale fouten en spellingfouten. You're welcome. Leer wat meer Nederlands i.p.v. Google Vertalen te gebruiken en men zal je gauw meer serieus nemen.

Me think not :roll:

Henkerd 9 oktober 2011 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5734833)
Me think not :roll:

Marie van de koster 9 oktober 2011 16:31

@ Revoleto:
Is het echt de bedoeling dat uw forumgenoten dat hele lange opstel lezen?

suqar_7loe 9 oktober 2011 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5735001)
@ Revoleto:
Is het echt de bedoeling dat uw forumgenoten dat hele lange opstel lezen?

Wat is de taak van een trol misschien?

Alboreto 9 oktober 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revoleto (Bericht 5734826)
Ik was in staat om de Koran te vertalen vanuit het Arabisch naar het Nederlands

Neen.

revoleto 9 oktober 2011 18:50

Henkerd

Ja, lieve broer van kennis en wetenschap is zeer belangrijk, vooral in de islamitische godsdienst omdat de eerste Ouaah van de openbaring geopenbaard aan profeet Mohammed in de Heilige Koran met betrekking tot het lezen en wetenschap

Maar denk je dat iedereen kan dat vele talen leren in een keer, zoals Engels, Frans, Duits, Bulgaars, Italiaans, Koreaans, Chinees, Japans, Nederlands, Spaans
En nog veel over het

Niet de luxe van de tijd de boodschap van de islam grote, mooie, en moet worden ingezet in alle delen van de wereld

Ik schrijf naar vele landen en beweerde dat God voeding zich uitstrekt in de aanroep van God, God geleid je tot de islam

revoleto 9 oktober 2011 18:51

فلسطين سوف تتحرر

ءاميين ءاميين

cookie monster 11 oktober 2011 02:57

http://translate.google.com/#ar|nl|%...8A%D9%8A%D9%86

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be